Усаў расказаў, як трэба было зразумець словы Пазняка пра Лукашэнку і Калеснікаву
28.09.2024
Алег, дурняў вучыць няўдзячная справа
28.09.2024
Алег, не перакладчык, а тлумач. У кожнай рэлігіі ёсць тлумачы, якія тлумачаць вучэнне прарока.
28.09.2024
CV, можаце не чытаць тлумачэнні. Проста перачытайце Пазьняка праз гадоў 5-10 і тады ўсё да вас дойдзе, што ён казаў. Вам проста патрэбны час, каб дайшло.
29.09.2024
Тормазу, До них не дойдет, они будут с томиков стихов пушкина в руке ходить на парады бесмертного полка под власовским триколором.
29.09.2024
Не вижу смысла "метать бисер перед свиньями, они все равно втопчут его в грязь"(библейское высказывание). Неблагодарное это дело объяснять то что люди понять не в состоянии. Статью о росийском империализме осудили тогда все включая сторонников БНФ. А как вам теперь через столько лет на своей шкуре убедиться в том что тогда Позняк предупреждал вас о происходящим сегодня?
29.09.2024
Observer , Свиньи с бисером как нибуть разберуться потом, а вот с Позняком разобрались уже сегодня.
Он (Позняк) оказался таким же подписантом КГБ как и другие, те кто называет себя оппозицией, и вот настал час Х, и вот поступила команда: "Все и вся обосрать", и он её добросовестно ВЫПОЛНИЛ.
Кто сомневается, проанализируйте поведения и высказывания Позняка, за последние пару месяцев.
Он (Позняк) оказался таким же подписантом КГБ как и другие, те кто называет себя оппозицией, и вот настал час Х, и вот поступила команда: "Все и вся обосрать", и он её добросовестно ВЫПОЛНИЛ.
Кто сомневается, проанализируйте поведения и высказывания Позняка, за последние пару месяцев.
29.09.2024
12345, В отличии от тебя я был согласен с Позняком о русском ипериализме в день когда вышла его статья по этом вопросе. Я разделяю его мнение относительно теперешней политической ситуации в Беларуси и его характеристике лидеров проросийской оппозиции лукашенко. Более того я более радикален чем Зенон в негативной оценке кабинетов, собраний и сидельцев за народное счастье.
28.09.2024
Дарма Усаў апраўдваецца. Адэкватным людзям і так зразумела пра што кажа Зянон, каторы рэальна глядзіць на рэчы і ацэньвае абстаноўку стратэгічна. Бамбанула тут толькі ў неверагодных, для каторых Расія гэта ружовае поні, што какае вясёлкай. А любы пераемнік Лукашэнкі будзе лепшым за яго.
28.09.2024
Лол, пераемнікі былі ў Расеі , а ў Беларусі ў 2020 людзі патрабавалі дэмакратычных перамен .
Пазняк быў супраць гэтага заклікаючы да байкоту што было ў інтарэсах Лукашэнкі.
Пазняк быў супраць гэтага заклікаючы да байкоту што было ў інтарэсах Лукашэнкі.
28.09.2024
Андрусь , ну і хто меў рацыю, гледзячы з 2024-га?
28.09.2024
А невядома. "Нічога не рабіце, байкот, альтэрнатывы Лукашэнке няма, усё роўна ўсе прайграеце" гэта не прадказанне, гэта пазіцыя.
Той, хто перад любой складанай справай нудзіць "нічога не атрымаецца", далёка не заўсёды прарок. Часцей хатаскрайнік, агентура або троль "баба яга супраць".
Нават калі б нейкім чынам 2020-ы прайшоў ціха, з байкотам, то ў 2022 Расея нападае на Украіну і ў Беларусі ўсё роўна выбух, грамадства супраць Лукашэнкі і супраць Пуціна, якога той падтрымаў. Грамадства непужанае 2020-м і 2021-м, шмат нез'ехаўшых. Ціха б не сядзелі дакладна.
І што, Пазняк тады б таксама казаў "байкот, нічога не рабіце, не хістайце трон Лукашэнкі, бо альтэрнатывы няма"?
Той, хто перад любой складанай справай нудзіць "нічога не атрымаецца", далёка не заўсёды прарок. Часцей хатаскрайнік, агентура або троль "баба яга супраць".
Нават калі б нейкім чынам 2020-ы прайшоў ціха, з байкотам, то ў 2022 Расея нападае на Украіну і ў Беларусі ўсё роўна выбух, грамадства супраць Лукашэнкі і супраць Пуціна, якога той падтрымаў. Грамадства непужанае 2020-м і 2021-м, шмат нез'ехаўшых. Ціха б не сядзелі дакладна.
І што, Пазняк тады б таксама казаў "байкот, нічога не рабіце, не хістайце трон Лукашэнкі, бо альтэрнатывы няма"?
28.09.2024
Імя, хто нічога ня робіць - дакладна ня мае рацыі. Бездзейнасць ніколі не вядзе да зменаў.
28.09.2024
., бягі ты ўжо выбары-2025, раняя тапкі. Галасуй, дурачок.
28.09.2024
., калі б 2020 прайшоў ціха, нападзення з тэрыторыі Беларусі на Украіну не было б з верагоднасцю 99%. Лукаш заняў бы нейтральную пазіцыю. Можа нават міратворчую, як і ў 2014. Яму так выгадней -плюшкі з двух старон.
29.09.2024
І яшчэ дадам. Каб беларусы ў 2020-м з'елі б тыя чарговыя нахабныя выбары, сядзелі б ціха з "байкотам" (дарэчы, байкот не эквівалентна "нічога не рабіць", але не пра тое зараз) - ніхто б (у тым ліку, мы самі) не ведалі б, што настолькі супраць дыктатуры. Раней лічылі, што супраць улады ўмоўна толькі 10-15%, астатнім без розніцы, а пры ціхім 2020 г. лічылі б, што пратэстных не больш 2-3%.
І пры такой ацэнцы беларускага грамадства мог быць і ўдзел у вайне на баку Масквы, і мабілізацыя.
І пры такой ацэнцы беларускага грамадства мог быць і ўдзел у вайне на баку Масквы, і мабілізацыя.
28.09.2024
Я не згодны. Ад Лукашэнкі імперскія амбіцыі Пуціна і Масквы ўвогуле не залежалі. Расея падтрымлівала ДНР і ЛНР, значыць, чакала момант для наступнага этапу.
Лукашэнка нічога не стрымліваў і не "міратварыў". Хутчэй, ён рабіў гэта настолькі, наколькі яму дазваляў гэта Пуцін. Так, у гэты "прамежкавы час" гандляваў с Украінай, Расіяй, атрымліваў грошы Еўразвяза. Але гэта да часу, пакуль Расея не вырашыць ваяваць.
Я мяркую, наадварот, Пуцін жадаў яшчэ раней напасці. І нестабільнасць у Беларусі адцягнула гэтыя планы на потым. Памятаеце маўчанне Расіі ў час нашага 2020-га? Яны не ведалі як рэагаваць. (Дарэчы, яшчэ адзін доказ, што канспіралогія пра падтрымку Бабарыкі пустая). Чакалі, або Лукашэнка сам разбярэцца, або неяк яму "дапамагаць"...
Для нападу на Украіну трэба было мець беспраблемную Беларусь. Бо гэта тыл для бліцкрыга на Кіеў. І вось калі за 2021-ы Лукашэнка ўпэўніў Пуціна, што ўсё пад кантролем, той ужо і запусціў свой план.
Лукашэнка нічога не стрымліваў і не "міратварыў". Хутчэй, ён рабіў гэта настолькі, наколькі яму дазваляў гэта Пуцін. Так, у гэты "прамежкавы час" гандляваў с Украінай, Расіяй, атрымліваў грошы Еўразвяза. Але гэта да часу, пакуль Расея не вырашыць ваяваць.
Я мяркую, наадварот, Пуцін жадаў яшчэ раней напасці. І нестабільнасць у Беларусі адцягнула гэтыя планы на потым. Памятаеце маўчанне Расіі ў час нашага 2020-га? Яны не ведалі як рэагаваць. (Дарэчы, яшчэ адзін доказ, што канспіралогія пра падтрымку Бабарыкі пустая). Чакалі, або Лукашэнка сам разбярэцца, або неяк яму "дапамагаць"...
Для нападу на Украіну трэба было мець беспраблемную Беларусь. Бо гэта тыл для бліцкрыга на Кіеў. І вось калі за 2021-ы Лукашэнка ўпэўніў Пуціна, што ўсё пад кантролем, той ужо і запусціў свой план.
29.09.2024
., не было б масавай зачысткі тэрыторыі Беларусі ад актыўнай часткі насельніцтва. Не было б выцеснена за мяжу паўмільёна актыўных беларусаў. Якія маглі б аказваць супраціў акупацыі. Не былі б так запужаныя беларусы ўнутры Беларусі, не былі б зачыненыя рэгіянальныя незалежныя смі, якія маглі б на месцах адсочваць дзеянні расейцаў.
29.09.2024
Вы самі сябе супярэчыце. Вось менавіта за супраціў акупацыі і была бы зачыстка ад актыўнай часткі насельніцтва, выцісканне за мяжу, а за адсочванне дзеянняў расейцаў - зачыненне незалежных СМІ.
Не разумею логікі пазнякоўцаў. Самі ж ведаеце (і кажаце), што гаспадар Лукашэнкі ў Маскве, значыць, дзеянні супраць маскоўцаў караліся б нават больш жорстка, чым супраць толькі Лукашэнкі асабіста.
(Так і зараз гэта заўважна: за наступствы дыверсіі ў Мачулішчах, спробы рэйкавай вайны, нібыта шпіянаж у бок Украіны хапаюць і караюць вельмі жорстка і непрапарцыйна віне (калі яна ёсць увогуле)).
А зараз кажаце, што грамадства б дзейнічала спакойна. Не дзейнічала б. Былі б такія ж самыя рэпрэсіі, калі не горш і хутчэй.
Не разумею логікі пазнякоўцаў. Самі ж ведаеце (і кажаце), што гаспадар Лукашэнкі ў Маскве, значыць, дзеянні супраць маскоўцаў караліся б нават больш жорстка, чым супраць толькі Лукашэнкі асабіста.
(Так і зараз гэта заўважна: за наступствы дыверсіі ў Мачулішчах, спробы рэйкавай вайны, нібыта шпіянаж у бок Украіны хапаюць і караюць вельмі жорстка і непрапарцыйна віне (калі яна ёсць увогуле)).
А зараз кажаце, што грамадства б дзейнічала спакойна. Не дзейнічала б. Былі б такія ж самыя рэпрэсіі, калі не горш і хутчэй.
29.09.2024
., хто лічыў, "што супраць улады ўмоўна толькі 10-15"? Такія як вы? З дадзенымі незалежных назіральнікаў, якія фіксавалі лічбы на ўсіх папярэдніх "выбарах" да сіх пор ігнаруеце?
29.09.2024
Я не кажу, што такія былі дакладныя лічбы. Я кажу, што так магло выглядаць, пасля папярэдніх выбараў 2010 г. праз 10 год "стабільнасці" і з "ціхімі" выбарамі 2015 г.
2010 г. па незалежных апытанках: 51.1% Лукашэнка, 28.4% усе апаненты, супраць усіх 5.1% (https://web.archive.org/web/20110216232627/http://www.iiseps.org:80/press15.html).
Калі ў 2015 г. пратэстаў не здарылася, выглядае, што апанентаў нібыта стала менш. Калі б і ў 2020 г. нічога не адбылося, гэта б давала нагоду лічыць, што і большасць, і папярэдніх апанентаў усё задавальняе.
І толькі самі падзеі 2020 г. паказалі, падлічылі, колькі нас насамрэч.
А з гэтага вынікае, што без падзей 2020 г. нас маглі лічыць стабільнай краінай (11 год амаль без пратэстаў, 2011-2022) і не пужаючыся сюрпрызаў уцягнуць у вайну непасрэдна.
У гэтым тэзіс, з ім спрачайцеся (або пагадзіцеся), а не з яго кавалачкамі.
(І можна без лаянцы пра "невероятных"? Па-першае, я не залічваю сябе да такой саманазвы, па-другое, калі вы пераймаеце ментоўскую лаянку 2020 г., вы або паліцеся, у тым што бот, або (калі гэта не так) паказваеце сваю відавочную ўразлівасць да прапаганды.)
2010 г. па незалежных апытанках: 51.1% Лукашэнка, 28.4% усе апаненты, супраць усіх 5.1% (https://web.archive.org/web/20110216232627/http://www.iiseps.org:80/press15.html).
Калі ў 2015 г. пратэстаў не здарылася, выглядае, што апанентаў нібыта стала менш. Калі б і ў 2020 г. нічога не адбылося, гэта б давала нагоду лічыць, што і большасць, і папярэдніх апанентаў усё задавальняе.
І толькі самі падзеі 2020 г. паказалі, падлічылі, колькі нас насамрэч.
А з гэтага вынікае, што без падзей 2020 г. нас маглі лічыць стабільнай краінай (11 год амаль без пратэстаў, 2011-2022) і не пужаючыся сюрпрызаў уцягнуць у вайну непасрэдна.
У гэтым тэзіс, з ім спрачайцеся (або пагадзіцеся), а не з яго кавалачкамі.
(І можна без лаянцы пра "невероятных"? Па-першае, я не залічваю сябе да такой саманазвы, па-другое, калі вы пераймаеце ментоўскую лаянку 2020 г., вы або паліцеся, у тым што бот, або (калі гэта не так) паказваеце сваю відавочную ўразлівасць да прапаганды.)
28.09.2024
Янка, ну і як вам змены? Добра за бугром?
28.09.2024
Янка, і да якіх жа зменаў прывяла дзейнасць штабоў Бабарыкі-Цапкалы-Ціханоўскай?
29.09.2024
Янка, а вы можаце нарэшце ўжо пачаць рабіць сваё "што-небудзь" не такое разбуральнае для краіны, народа і незалежнасці?
29.09.2024
Быўшая бабарыканка , няпроста, таварыш. Але для вас змены яшчэ больш горшыя. Сядзіце на ланцугу, нікуды паехаць ня можаце, адчуваеце на сабе погляды нянавісці і лёс ваш вельмі сумнеўны. Бо Расея пераможа сама сабе, бульбафюрэр гэта адчувае і няспынна істэрыць, таму таксама ганебна згіне, а адказваць давядзецца вам, бо Віця і Дзіма, Шэйман і Зінгман для ланцуговых сабакаў палацы на блізкім усходзе дакладна купляць ня будуць. Дарэчы, наконт вашага ніка: у беларускай мове ужываецца слова былая.
29.09.2024
Быўшая бабарыканка , прынамсі да таго, што вы таварыш сядзіце на ланцугу і чакаеце, калі Расея пераможа сама сабе, лука знікне, Віця, Дзіма, Зінгман і Шэйман з'едуць ва ўласныя палацы на блізкім Усходзе, а адказваць прыйдзецца ланцуговым сабакам, якія катавалі і забівалі суайчыннікаў. Дарэчы, у беларускай мове ўжываецца слова былая.
29.09.2024
Янка, я сяджу ў Польшчы і ніякіх там позіркаў не адчуваю. Добра тут да нас ставяцца.
Але я разумею , што збегла сам страху, не столькі за сябе, як за дзіця, якое магло застацца без бацькоў. І спачуваю застаўшыся ў Беларусі, разумеючы, наколькі яны мацней за мяне. Таму я супраць санкцыі, якія адчуваюць на сабе перш за ўсё простыя людзі. Лукаш заўсёды возьме сабе ў расеі, аддасць яшчэ кавалак Беларусі, ці пагоніць людзей пад кулі. Прыкарытнічкі бядаваць ня будуць, іх сваякі-дзеткі вучацца/жывуць у ЕЗ, а наш доблесны кабінет нічога з гэтым не робіць.
Але я разумею , што збегла сам страху, не столькі за сябе, як за дзіця, якое магло застацца без бацькоў. І спачуваю застаўшыся ў Беларусі, разумеючы, наколькі яны мацней за мяне. Таму я супраць санкцыі, якія адчуваюць на сабе перш за ўсё простыя людзі. Лукаш заўсёды возьме сабе ў расеі, аддасць яшчэ кавалак Беларусі, ці пагоніць людзей пад кулі. Прыкарытнічкі бядаваць ня будуць, іх сваякі-дзеткі вучацца/жывуць у ЕЗ, а наш доблесны кабінет нічога з гэтым не робіць.
28.09.2024
А можа гэта кажа што час абодвых ужо сыйшоў ? І абодва зсінелымі пальцамі чапляюцца кожны на сваё ? Пазняк так доўга змамаўся , што закахаўся ў свайго ката . Стакгольмскі сіндром ? На адпачынак яго .
28.09.2024
З падрабязным пераказам слоў палітыка можна азнаёміцца тут.//
Навошта "знаёміцца" з нечым пераказам ад невядомага ананіма, калі можна адразу прачытаць арыгінал.
Чытайце першакрыніцы, а не пераказы.
Навошта "знаёміцца" з нечым пераказам ад невядомага ананіма, калі можна адразу прачытаць арыгінал.
Чытайце першакрыніцы, а не пераказы.
28.09.2024
НН папросту надзьмутая ад нянавісьці да Пазьняка. Навошта ім і іх бабарыканцам неверагодным нешта тлумачыць - не зразумела.
28.09.2024
Зараз Пазняк як тая старая малпа седзячы ў клетцы, ва ўсіх каго заўважыў. СВАІМ гаўном кідаецца .
28.09.2024
¾, пакуль што назіраем, што як старая малпа вядзе сябе ананім пад псеўданімам Мікола Бугай.
28.09.2024
Будзе цікава даведацца праз шмат гадоў, у каго з беларускіх палітыкаў былі кантакты з гэбістамі і хто сапраўдная агентура :)
28.09.2024
Ы, таксама будзе цікава даведацца, ў каго з беларускіх супрацоўнікаў дэмСМІ былі кантакты з гэбістамі і хто сапраўдная агентура.
29.09.2024
Ы, Кавалеўскі і Латушка працавалі ў дзяржструктурах, якія цесна супрацоўнічаюць з КДБ.
29.09.2024
МЗС, Кавалеўскі і Латушка гэта офісы-кабінеты Ціханоўскай.
28.09.2024
Усё правільна сказаў Усаў.
28.09.2024
Пазняк горшы за лукаку.
Дзяды - ідзіце на...адпачынак.
Дзяды - ідзіце на...адпачынак.
28.09.2024
Дзед - драндулет, вам трэба маладога? Такога як Вячорка, які парэкамендаваў губазікаўца Артура Гайко ў ЧКБ? Ці такога маладога, як Валер Кавалеўскі, з яго пашпартам Новай Беларусі? (Дарэчы, а што там з пашпартам?) Ці можа вам такую маладую, як "міністр эканомікі" кабінета Ціханоўскай Зарэцкая, якая на шасце прыгожа танцаваць умее? Ці Кавалькову, з яе фота сісяк у купальніку?
28.09.2024
Ісус і яго апосталы. Прарок і яго багасловы.
...Застануся атэістам.
...Застануся атэістам.
28.09.2024
Прикольно, что его туповатые сторонники никак не могут определиться - как часто и как высоко летают крокодилы...Ну а усоффф к тому же сообрасзил что за поддержу того (особенно если за деньги) кто выступает с ядерными угрозами могут попросить из ЕС в БССР и дает заднюю.
28.09.2024
Гыгыгы, вы хлусіце: Пазняк ніколі і нідзе не падтрымліваў Лукашэнку.
28.09.2024
Гыгыгы, нічога не зразумела, што вы напісалі? Можаце па-беларуску напісаць? З рус.язам у вас відавочныя праблемы - дыслексія.
28.09.2024
Гыгыгыку, воспользуйся переводчиком, хватает онлайн и бесплатных. Или ты только факсом привык пользоваться?
28.09.2024
Ядав , вы таксама ні бэ, ні мэ па-беларуску?
28.09.2024
Ядав , таварыш, да беларусаў трэба звяртацца на ВЫ, ты ж не ў сябе ў Саратаве ці ў Серпухаве, а на БЕЛАРУСКІМ сайце.
29.09.2024
Гыгыгыку , попался и понял, ответил же мне, а придуривался, что не понимаешь. Очередной балабол
28.09.2024
"Усаў перакананы, што ягонага боса зразумелі няправільна".
У 1988-м гаду ў сераду.
У 1988-м гаду ў сераду.
28.09.2024
дебилы
28.09.2024
Беаа в том, что на противоположном конце политического спектра сейчас полные никчемности и негодяи. Критикуя Позняка за это модерновые поклонение нации в период окончания уже метамодерна, я становлюсь, якобы, сторонником этих офисных профанаторов. А их я не терплю ещё больше. Намного больше
28.09.2024
Ты глядзі, "метамадэрн" і "діскурсы" у метадычкі падвязлі.
Пецькі і Ванькі спрабуюць давіць эрудыцыяй, але ўсё роўна атрымліваецца дрыст хатаскрайніка.
Пецькі і Ванькі спрабуюць давіць эрудыцыяй, але ўсё роўна атрымліваецца дрыст хатаскрайніка.
28.09.2024
Оттого, что Колесникова сидит в тюрьме, не значит, что она святая и на нее надо молиться. Для меня она такая же никто
28.09.2024
Петя, проста пешка фсбшная. Завучаныя выразы і дэбільныя ўжымкі сардэчкі АМАПу і "ребята, мы вас спасем". Тады яшчэ мяне ад гэтага ванітавала. Не саскаківала толькі таму, што думала, горшай лукашэнкі нікога не будзе.
Але большасці людзей такая клаўнада падабаецца.
Але большасці людзей такая клаўнада падабаецца.
28.09.2024
Няма бога апроч Зянона, і Ўсаў - ягоны прарок
28.09.2024
Время Позняка ушло, ему следовало бы признать эту очевидность. Не те теперь уже люди, не те проблемы на первом плане. Заслуги Позняка грандиозные, их нельзя переоценить, но это в прошлом. Спасибо ему за страну, за суверенитет.
28.09.2024
Вусаў, як талмач пры юродзівым, толькі ён у стане перакласьці ягоныя крыўляньні на чалавечую мову й уліць сэнс у бебебеканьне свайго падабароннага. :))
Ўжо другі раз бярэцца рабіць гэтую справу. Адказны чалавек, ён і Чып, ён і Дэйл, заўжды ідзе на дапамогу лідару. :)
Вось і пытаньне, чаму б самому Вусаву не рабіць прамовы замест лідара, навошта гэтыя гульні ў сапсаваны тэлефон, навошта гэтак гнобіць імідж паважанай пактыі ? :)) А калі сур'ёзна, сумная карціна вымалёўваецца.
Ўжо другі раз бярэцца рабіць гэтую справу. Адказны чалавек, ён і Чып, ён і Дэйл, заўжды ідзе на дапамогу лідару. :)
Вось і пытаньне, чаму б самому Вусаву не рабіць прамовы замест лідара, навошта гэтыя гульні ў сапсаваны тэлефон, навошта гэтак гнобіць імідж паважанай пактыі ? :)) А калі сур'ёзна, сумная карціна вымалёўваецца.
28.09.2024
Беда страны в том, что нет новых Позняков, молодых, искренних, полных сил и идей. Нет идейных политиков- нет перспектив у страны. Как гаварыцца, иных уж нет, а те далече... Пигмеи в чате напрасно скалят гнилые зубы
28.09.2024
[Рэд. выдалена]
28.09.2024
Вадя, можа Севярынец і Дашкевіч. Але ў турме. І ці жывыя? Пра іх ня пішуць "незалежныя смі"
28.09.2024
Не ў першы раз заўважаю, што Зянон часам не поўную раскрывае свае думкі ў выказваннях, таму чытачы за імі не паспяваюць.
Усё ён правільна сказаў. У цяперашняй сітуацыі лукашэнку, хутчэй за ўсё, заменяць на бесхрыбетную істоту, якая не здолее так лавіраваць перад пуціным і ўвядзе беларускія войскі ва Украіну. А пасля, калі ўкраінцы пачнуць перамагаць, ён зноў павернецца задам да рашкі. І тут ужо варта будзе зрабіць усё, каб Еўропа не дала перавярнуць яму гэты фінт.
Так што ўсё правільна Зянон сказаў. Варта было проста раскрыць думку і дадаць, што да такога стану краіну давёў сам Лукашэнка
Усё ён правільна сказаў. У цяперашняй сітуацыі лукашэнку, хутчэй за ўсё, заменяць на бесхрыбетную істоту, якая не здолее так лавіраваць перад пуціным і ўвядзе беларускія войскі ва Украіну. А пасля, калі ўкраінцы пачнуць перамагаць, ён зноў павернецца задам да рашкі. І тут ужо варта будзе зрабіць усё, каб Еўропа не дала перавярнуць яму гэты фінт.
Так што ўсё правільна Зянон сказаў. Варта было проста раскрыць думку і дадаць, што да такога стану краіну давёў сам Лукашэнка
28.09.2024
> У цяперашняй сітуацыі лукашэнку, хутчэй за ўсё, заменяць на бесхрыбетную істоту
Адчуваецца павага халопа да моцнага лідара.
Невыданныя сценаграммы размоў Ніка з Майкам.
Адчуваецца павага халопа да моцнага лідара.
Невыданныя сценаграммы размоў Ніка з Майкам.
28.09.2024
FF, фантан фантазій, намалаціў і горбу, і торбу. І пасля раптам "значыць Зянон правільна сказаў". Адсутнасць логікі, бо задача абы ляпнуць - прыкмета рэжымнай прапаганды.
28.09.2024
Усаў, але галасі - не галасі, ды Пазьняка і ўсю вашую хеўру ўжо не адмыеш ад уляпанасці ў кгбэшна-фсбэшнае ІПСО.
28.09.2024
., ну, тое што лукашэнка хітры і прагматычны палітык, бачаць усе, хто не бот альбо не ідыёт. Гэтых якасцей, на мой погляд, Пазняку і не хапае. Ён занадта прамалінейны.
29.09.2024
Хапае ў сістэме цынічных, хітрых і жорсткіх людзей, іншыя там не выжываюць. І каб у ўлады (ў іерархіі) заставацца, і каб дурыць галаву "насяленню", і каб пры гэтым круціць свае тайныя схематозы.
Палітыкаў у еўрапейскім сэнсе там няма - гэта значыць, тых, хто можа прэзэнтаваць свае погляды, спрачацца, дамаўляцца. Але такое і не трэба ў лукашэнкаўскай і пуцінскай сістэмах.
А здольныя замяніць Лукашэнку ёсць (дарэчы, і замены Пуціну ў РФ таксама знойдуцца, калі што). Таму не падзяляю баязлівасць Пазняка, што вось, сыдзе цар і дзяржава скончыцца, бо новых тыранаў не будзе. Знойдуцца (на жаль).
Палітыкаў у еўрапейскім сэнсе там няма - гэта значыць, тых, хто можа прэзэнтаваць свае погляды, спрачацца, дамаўляцца. Але такое і не трэба ў лукашэнкаўскай і пуцінскай сістэмах.
А здольныя замяніць Лукашэнку ёсць (дарэчы, і замены Пуціну ў РФ таксама знойдуцца, калі што). Таму не падзяляю баязлівасць Пазняка, што вось, сыдзе цар і дзяржава скончыцца, бо новых тыранаў не будзе. Знойдуцца (на жаль).
29.09.2024
., якім месцам ты слухаеш? Пазьняк менавіта тое і сказаў, што калі Расея будзе моцная і будзе кантраляваць Беларусь, то замест Лукашэнкі паставяць новага Лукашэнку, ды яшчэ больш прарасейскага, чым гэты.
29.09.2024
Я адказваю таму чалавеку, які вышэй заявіў "лукашэнку, хутчэй за ўсё, заменяць на бесхрыбетную істоту".
Паўтару, ёсць у сістэме не-бесхрыбетныя, прагныя да ўлады і са здольнасцямі ўчапіцца за яе.
У тым ліку такія, што разумеюць, што фармальна незалежная краіна дае значна больш перспектыў для ўласнай ўлады, чым проста прызначэнне губернатарам з Масквы.
Таму пры змене ўлады магчымыя розныя варыянты, не толькі той, што бачыць Пазняк.
Пазнякоўцы, угаманіце свайго аднадумца-хама, які паводзіць сябе як Азаронак і наўмысна зніжае тым самым узровень дыскусіі.
Паўтару, ёсць у сістэме не-бесхрыбетныя, прагныя да ўлады і са здольнасцямі ўчапіцца за яе.
У тым ліку такія, што разумеюць, што фармальна незалежная краіна дае значна больш перспектыў для ўласнай ўлады, чым проста прызначэнне губернатарам з Масквы.
Таму пры змене ўлады магчымыя розныя варыянты, не толькі той, што бачыць Пазняк.
Пазнякоўцы, угаманіце свайго аднадумца-хама, які паводзіць сябе як Азаронак і наўмысна зніжае тым самым узровень дыскусіі.
29.09.2024
., гэта, хто, напрыклад? Хто будзе новым Лукашэнкам?
29.09.2024
., ідзі ўгамані свайго аднадумца пад нікам 3/4, які абзывае паважанага чалавека малпай. Да гэтага каментатара і яго ўзроўню дыскусіі ў цябе, я бачу, прэтэнзій няма. Заўвагі яму ты не зрабіў. Хаця стараесся пракаментаваць амаль кожны камент.
29.09.2024
Памятаю, перад тым, як выбралі-прызначылі Пуціна, хадзілі плёткі пра магчымыя кандыдатуры. Амаль ніхто па-сур'езнаму і не разглядаў яго сярод варыянтаў і не ўспрымаў яго як здольнага на тое, што ён зрабіў пасля і тым больш у 2022-м.
(Мне ён адразу не падабаўся). А быў шрубкам сістэмы на другасных ролях.
Таму і беларуская сістэма здольная вырасціць такіх, пра якіх мы мабыць і не ведаем зараз. Тым больш яна ўжо дзесяцігоддзямі працуе на адмоўны адбор людзей па горшых якасцях.
(Мне ён адразу не падабаўся). А быў шрубкам сістэмы на другасных ролях.
Таму і беларуская сістэма здольная вырасціць такіх, пра якіх мы мабыць і не ведаем зараз. Тым больш яна ўжо дзесяцігоддзямі працуе на адмоўны адбор людзей па горшых якасцях.
29.09.2024
Я не падтрымліваю выразы, у якіх ён выказаў сваю думку.
І тое, што ён сказаў пра Пазняка, не дазваляе вам казаць нешта пра мяне. Тут сувязь цяжка ўлавіць.
Калі Вы нібыта за нацыянальнага лідара, трымайцеся годна, шляхетна, у лепшых нацыянальных традыцыях, паказвайце прыклад.
І тое, што ён сказаў пра Пазняка, не дазваляе вам казаць нешта пра мяне. Тут сувязь цяжка ўлавіць.
Калі Вы нібыта за нацыянальнага лідара, трымайцеся годна, шляхетна, у лепшых нацыянальных традыцыях, паказвайце прыклад.
29.09.2024
., Але ж заўвагу вы яму не зрабілі, каб падбіраў выразы...
29.09.2024
Не галасі! , пачытаў усе каменты, галасіш тут адзін ты.
28.09.2024
"Усаў перакананы, што ягонага боса зразумелі няправільна" - мастацтва журналістыкі, самыя таленавітыя. А ў вас які бос, НН?
28.09.2024
Варта зазначыць, што ў апошнія дваццаць год спадар Пазняк адметны толькі адзіным - скандальнымі ўкідамі лайна на вентылятар. Палітычная дзейнасць сабжу засталася ў далёкім мінулым.
28.09.2024
Мне не трэба перакладаў з беларускай на беларускую. Тов. Усов можа ісці лесам са сваім хлуслівым "вы не понімаеце это другое".
Калі чытаць Пазьняка ў арыгінале, то там яшчэ большы змрок розуму. Чытайце не толькі карэктную НН, але і першакрыніцы, на якія НН дае спасылкі.
Цікава тут іншае.
На якую патрэбу Усов учапіўся ў Пазьняка ці дакладней ў ягонае імя. Навошта ён цягае з сабою старога дзеда? На бездапаможнага старпёра Усов не падобны, сказы будуе як прытомны чалавек.
Тады што?
Скуль ён ўзяўся?
Калі чытаць Пазьняка ў арыгінале, то там яшчэ большы змрок розуму. Чытайце не толькі карэктную НН, але і першакрыніцы, на якія НН дае спасылкі.
Цікава тут іншае.
На якую патрэбу Усов учапіўся ў Пазьняка ці дакладней ў ягонае імя. Навошта ён цягае з сабою старога дзеда? На бездапаможнага старпёра Усов не падобны, сказы будуе як прытомны чалавек.
Тады што?
Скуль ён ўзяўся?
28.09.2024
Вы не понимаете, это другое. , а якога старога дзеда трэба цягаць з сабою? Дабравольскага? Лябедзьку?
29.09.2024
Усаў сам па сабе проста "аналітык", адзіночка. Пазняк яму і другім патрэбны як "лакаматыў", за якім прыстроіцца. Якога можна называць, як тут пішуць "нацыянальным лідарам беларускага народа".
29.09.2024
Вы не понимаете, это другое. Чего ж тут понимать? Лев не в лучшей форме и многие ослы пытаются его лягнуть. Но для чего? Ответьте на этот вопрос хотя бы самому себе. Разве этот великий человек этого заслуживает? Какой-то сплошной комплекс неполноценности
29.09.2024
., трэба быць смелым да неадэкватнасці, каб угледзець у старым Пазьняку хоць маленькі манеўровы паравозік, не тое што лакаматыў. Стары самотны блогер прагне ранейшай увагі і таму зрэдзь часу стараецца здзівіць свет парадаксальнымі заявамі. Сам сябе не выцягвае, як кажуць на чыгунцы, з замарожанай каляіны гэты "лакаматыў". І тут раптам адкульсьці з'яўляецца нейкі самотны палітолаг і пад брэндам "Зянон Пазьняк" бярэцца шчыраваць супраць Офіса Ціханоўскай ва ўнісон з ботафермай, што імітуе шчырых пазьнякоўцаў. Але разагрэты маніпулятарамі стары Зянон на гэты раз не стрываў і выдаў гранд-ідэю "Саша останется с намі" трошку не ў пару: да дурыбараў яшчэ пяць месяцаў. Вось "самотны палітолаг" і кунуўся запіхваць джына назад ў збан: "Вы не зразумелі это другое."
29.09.2024
Мяркуеце, Усаў для Пазняка гэта як Балкунец для Цапкалы? (Я памятаю, як той накідваў і назіраў за рэакцыяй - спрацуе ці не. Спрацавала).
Цікава, паназіраем.
Раней не прыглядаўся да яго. Ну рознае бывае, людзі ўвогуле ірацыянальны, могуць выбіраць і не тыя "лакаматыўчыкі".
Цікава, паназіраем.
Раней не прыглядаўся да яго. Ну рознае бывае, людзі ўвогуле ірацыянальны, могуць выбіраць і не тыя "лакаматыўчыкі".
29.09.2024
Мяркуеце, Усаў для Пазняка гэта як Балкунец для Цапкалы? (Я памятаю, як той накідваў і назіраў за рэакцыяй - спрацуе ці не. Спрацавала).
Цікава, паназіраем.
Раней не прыглядаўся да яго. Ну рознае бывае, людзі ўвогуле ірацыянальны, могуць выбіраць і не тыя "лакаматыўчыкі".
Цікава, паназіраем.
Раней не прыглядаўся да яго. Ну рознае бывае, людзі ўвогуле ірацыянальны, могуць выбіраць і не тыя "лакаматыўчыкі".
28.09.2024
А куда Навумчык пропал? Обычно тоже появляется с комментариями как нужно понимать Пазьняка.
01.10.2024
Исайя, тут не апублікуюць,таму проста дам спасылку на Навумчыка.
https://www.facebook.com/100003489806747/posts/pfbid05E4myYNgqcQqunF19EpeE4DSzG2y4vbtAxacNTYcYsu8DfaKNc61ZgNwADmjmunNl/?app=fbl
https://www.facebook.com/100003489806747/posts/pfbid05E4myYNgqcQqunF19EpeE4DSzG2y4vbtAxacNTYcYsu8DfaKNc61ZgNwADmjmunNl/?app=fbl
29.09.2024
Павел, будь у нас дебаты как на западе, а не монологи от «пророков», то Зянон бы просто посыпался и помер от злости) Умный и добрый человек никогда бы не смог быть рядом с ним.
29.09.2024
#, няхай Мікола Бугай не хаваецца за псеўданімам, а выйдзе на дэбаты з Усавым на Белсаце.
Чаго ён баіцца дэбатаў? І цяўкае на Пазьняка ананімна?
Чаго ён баіцца дэбатаў? І цяўкае на Пазьняка ананімна?
29.09.2024
#, няхай нашаніўцы прыходзяць на дэбаты да Віталя Цыганкова на Белсат.
29.09.2024
Агента пазнячка уключылi у чарговы перадвыбарчы лукашыскi падман народа.
29.09.2024
Агент нафталiн, у перадвыбарчы падман ўключыліся тыя, хто заклікаюць ісці на "выбары". Павел Латушка, Арцём Брухан з НАУ, Лябедзька і ім падобныя.
https://d2b0v286pbg9yh.cloudfront.net/ru/350785
https://d2b0v286pbg9yh.cloudfront.net/ru/350785
29.09.2024
Агент нафталiн, так, таварыш маёр
29.09.2024
"Усаў перакананы, што ягонага боса зразумелі няправільна", получается он спитч райтер Зянона, наверно пора Зянону за 80 и ещё не такое наговорит....
Не хочется думать что Усау "казачёк".
Не хочется думать что Усау "казачёк".
29.09.2024
разважанні, "Усаў перакананы..." гэта дадумкі аўтара артыкула. А ў чым перакананы сам Усаў, чытайце на ФБ самога Усава.
29.09.2024
Зянон Станіслававіч, гэта здрада.
29.09.2024
Гдзе Карбалевіч?
А Поздняк - Д'Артаньян! Потому, что все остальные вокруг для него тридварасы))