Комментарии к статье

15-секундное видео из минского метро шокировало американцев. Твит с ним собрал 5 миллионов просмотров

  • дочка Максима Дизайнера
    28.05.2023
    «Існуе заканамернасць: калі народ белы, тым больш усё цывілізавана і прыемна, калі цёмны, тым усё больш хаатычна і мярзотна».

    справа ж не ў гэтым. белыя амерыканцы не жадаюць успомніць, як і дзеля чаго іх продкі завозілі афрыканцаў? колькі афрыканцы змагаліся за свае правы? але дыскрымінацыя існуе дасюль

    ну пра карэнных амерыканцаў (індзейцаў) нават не выпадае казаць
  • Хм
    28.05.2023
    дочка Максима Дизайнера, гэта стандартная левая брахня. Першым рабаўладальнікам у ЗША быў чорнаскуры. Палова тагачаснай краіны ваявала за тое, каб рабства не было. І сёння аніводная група ў ЗША не карыстаецца такімі шалёнымі прэферэнцыямі, як чорныя, але гэта ня толькі не выцягвае групу на ўзровень іншых, але нават шкодзіць ёй, бо зніжае планку і пазбаўляе адказнасці. 

    Мяркую, справа навогул не ў колеры скуры, а ў культуры адпаведнай групы (нацынальнай, расавай, рэлігійнай). Расейцы, якія вонкава падобныя на еўрапейцаў, але ад еўрапейскасці бясконца далёкія - гэта бадай найлепшы прыклад. Ці ўшчэнт зрусіфікаваныя беларусы, якія жывуць зусім не так, як іх генетычныя браты палякі. 
  • Raisa
    28.05.2023
    дочка Максима Дизайнера,а может давайте вспомним и обсудим, как наши предки жили при крепостном праве и в племенах...!? 
  • дочка Максима Дизайнера
    28.05.2023
    "як іх генетычныя браты палякі"
    чыво? якія-якія браты?
  • Хм
    28.05.2023
    дочка Максима Дизайнера, калі ласка, адукуйцеся: https://www.svaboda.org/a/29847834.html  
  • дочка Максима Дизайнера
    28.05.2023
    Raisa, давайце. але можа ў іншай тэме? пераключаць, адводзіць ад тэмы - гэта такі канторскі прыёмчык 
  • Мойша
    29.05.2023
    дочка Максима Дизайнера, канторка тут толькі ты))
  • дочка Максима Дизайнера
    29.05.2023
    ага , калега )
  • Ёсік
    28.05.2023
    Бздура нейкая. Раскажыце, што няма ні ў каго зброі, акрамя паляўнічых, што план нельга ў аптэках набыць, чысценька, бедненька, абавязкова аб суботніках, але насельніцтва не мае аніякіх правоў. Толькі фонам можна голас Адольфа Г. і Аляксандра Л. пусьціць.
  • Как-то раз поэт Басё Вздумал выйти на крыльсё, А возле дверей охрана: Где на выход пропуссё?(С)
    28.05.2023
    Ёсік, дык справа ж менавіта ў тым, што бедненька) настолькі, што нават мігранты з больш бедных здавалася б краін тут асабліва не затрымліваюцца
    таму... жывем бедненька, але беленька)

    ну а яшчэ клімат не пад каляровых... ціпа таго
  • Так, але ня толькі
    28.05.2023
    Как-то раз поэт Басё Вздумал выйти на крыльсё, А возле дверей охрана: Где на выход пропуссё?(С), так, але ня толькі. 

    Ёсць і такі аспект: групоўка Лукашэнкі не дапушчае на сваю тэрыторыю іншых бандытаў, у тым ліку этнічныя групоўкі з Расеі. Пра тое, як тыя разгарнуліся б у грамадстве з амаль расейскай ментальнасцю і калянулявым узроўнем нацыянальнай свядомасці, можна толькі здагадвацца. 
  • Плач Яраслаўны адмяняецца!
    28.05.2023
    Так, але ня толькі, каб не "групоўка Лукашэнкі", то не было б тут ужо ніякай "амаль расейскай ментальнасці". А была б ужо грунтоўная нацыянальная свядомасць асэнсаваная, і на высокім узроўні. Яно так і ішло пасля развалу СССР. Але... Нават цяпер мы маем разуменне неабходнасці сваёй уласнай дзяржавы без аніякіх злачынных груповак, хоць пакуль што ў масе не асэнсавалі сваю дзяржаву ў дэталях. І яшчэ прашу заўважыць, што "этнічныя злачынныя групоўкі" арудуюць і арганізоўваюцца якраз у Расеі, а не на сваіх этнічных радзімах, бо толькі ў Расеі традыцыйна і культурна заўжды "не до законов".
  • так, але таксама трошкі не так)
    28.05.2023
    "калянулявым узроўнем нацыянальнай свядомасці"
    у тым-то і справа, што зусім не калянулявая яна ў нас
  • Так, але ня толькі
    28.05.2023
    Плач Яраслаўны адмяняецца!, >  каб не "групоўка Лукашэнкі", то не было б  тут ужо ніякай… 

    Вы мабыць з тых, для каго Лукашэнка ёсць прычынай ўсіх беларускіх бед? 

    А я, са свайго боку, памятаю, што Лукашэнку абраў і ўсе гэтыя гады падтрымліваў тутэйшы народзец з ампутаванай нацыянальнай свядомасцю, які тут дагэтуль складае большасць. І які ў 2020-м ледзь не прагаласаваў за крымнашаўца або газпрамаўца. І выходзіў на пратэсты не таму, што Лука пазбавіў Беларусь Незалежнасці і прыроднага еўрапейкага лёсу, а таму што "колхознік" і "надоел" і нада "дімакрацію". Дык адкуль узялася б нацыянальная свядомасць? 

    > прашу заўважыць, што "этнічныя злачынныя групоўкі"  арудуюць і арганізоўваюцца якраз у Расеі, а не на сваіх этнічных радзімах,  

    Гэта праўда, яны квітнеюць менавіта ў Расеі. Але ж "не да законаў" - гэта пра любое грамадства з маскоўскай культурай ў фундаменце. Ад самой Расеі да т.зв. "Прыднестроўя". І Беларусь, як добрасумленная маскоўская калонія, тут не ёсць выключэннем. 
  • Плач Яраслаўны адмяняецца!
    29.05.2023
    Так, але ня толькі, ой, ой, ой.... Народзец...
    У 1994 абраў і цяпер той самы народзец...
    Ну... Яшчэ якую гадасць выдумай! Калі памятаеш 1994-ы год, мусіш прызнаць, што патрэба ў сваёй незалежнай дзяржаве была досыць слабая. Была прага справядлівасці і страх выжывання. У 2020 ужо выразная патрэба уласнай дзяржавы і былі згодныя выбіраць любога, хто здолее спіхнуць карцежніка-інтэграста, фальшывага гаранта суверэнітэту. І самае дзіўнае, што выбралі! Не аднаго, дык здолелі выбраць другога! Дакладней другую. І выйшлі абараняць свой выбар, што сведчыць не пра расейскую ментальнасць, а пра сваю. Можа не такую ментальнасць як бы хацелася рафінаваным кніжнікам і летуценнікам, але сваю. Урэшце можаш і надалей енчыць пра "народзец" і калыхацца ў сваім выдуманымі зачараваным свеце, а рэальнае жыццё ідзе сваім парадкам. Можа не так хутка як і мне бы хацелася, але ж... Хочаш каб хутчэй - то і сам пастарайся! )
  • Так, але ня толькі
    29.05.2023
    Плач Яраслаўны адмяняецца!,  > У 2020 ужо выразная патрэба уласнай дзяржавы і былі згодныя выбіраць любога, хто здолее  спіхнуць 

    Наконт любога гэта праўда. Але ж, выразнай патрэбы не было і няма. Большасці, як і раней, цалкам камфортна і ўтульна ў русском міре. Аніводзін з кандыдатаў пра Незалежнасць у 20-м нават не ўзгадваў. Наадварот, практычна ўсе выказваліся за падтрыманне "братэрскіх сувязяў" да канчатковага скону Беларусі. 

    А пратэсты… Вы пра тую кальку хабараўскіх? З лозунгам "от Хабаровска до Бреста"? Нацыянальна арыентаваныя беларусы далучыліся да іх, але ж не вялі ў іх рэй, бо іх па-ранейшаму выразная меншасць. Для тутэйшых нацыяналізм - не адзіны шанец на еўрапейскую будучыню, а гэткае страшыдла, якім яны пужаюць адзін аднаго. 

    Ці змяніла вайна нешта прынцыпова ў галовах народца? Хочацца верыць, што так. Але доказаў таму я, пакуль што, ня бачу. 
  • Так, але ня толькі
    28.05.2023
    так, але таксама трошкі не так), я з вамі пагаджуся, калі буду хаця б раз на дзень чуць ад мінакоў беларускую мову ў Менску. Просты, надзейны (хоць і надзвычай паблажлівы) паказчык узроўня беларускасці ў грамадстве. 
  • Плач Яраслаўны адмяняецца!
    29.05.2023
    Так, але ня толькі, урэшце так яно і было ад 1991 да 1994 году. У 1994 годзе нацыянальныя сілы тэхналагічна ну проста падаравалі выбары папулісту і маем што маем. І раптам, за адну ноч, тут нічога не зменіцца. Страчаны час, але Беларусь жыве.
  • Так, але ня толькі
    29.05.2023
    Плач Яраслаўны адмяняецца!, былі спрыяльныя ўмовы, дя якіх самі тутэйшыя у сваёй большасці не спрычыніліся. Таму беларусы і не выкарасталі свой шанец. У адрозненне ад тых жа літоўцаў, якія і спрычыніліся, і выкарысталі. Ці адбудзецца такая сітуацыя другі раз за нашым векам - паглядзім. Я б хацеў, каб ваш аптымізм спраўдзіўся, вядома ж. 
  • За Свабоду!
    28.05.2023
    Рэднэкі і ябацькі браты назаўжды. Без правадыра і "парадка" жыць не могуць.
  • Казік
    29.05.2023
    За Свабоду!, нешта вы блытаеце. Калі вы пад рэднэкамі маеце на ўвазе правых, то яны як раз за мінімізацыю ролі дзяржавы. Ідэал рэднэка - ён сам з драбавіком гаспадар на сваёй ферме, і ніякі чыноўнік не смее прыйсці да яго тыкаць пальцам у сала ў склепе.
    А вось левакі за тое, каб мудрая дзяржава ўсіх палічыла, у адных забрала, іншым раздала (асабліва іх электарату ў выглядзе розных меньшасцяў). Бяда правых - што іх прадстаўляе Трамп, а не які адэкватны рэспубліканец.
  • Хм
    29.05.2023
    Казік, дык у ЗаСвабоды заўсёды ўсё з ног на галаву перакулена. Працавітыя індывідуалісты рэднэкі, у яго "патрабуюць правадыра". Смеху варта. 

    А лайкеры, як звычайна, проста не думаюць галавой, а рэагуюць на нейкія ключавыя словы. 
  • За Свабоду!
    29.05.2023
    Казік, Рэднэк гэта негатыўнае слова, беларускі аналаг калгасніка і саўка. Так, нашыя ультралевыя, а рэднэкі ультраправыя, але агульнае-цяга да аўтарытарызма і правадыра (Трамп яркі прыклад), правінцыйнасць, малаадукаванасць. І не блытайце нармальных правых, умоўна кажучы Макейна і Ромні, з ультраправымі ненавіснікамі свабоды-Трампа і Карлсэна, куміраў рэднэкаў. Я за першых і супраць другіх. І выбіраючы паміж Байдэнам і Трампам, я заўсёды за Байдэна. Але я быў за Ромні і Макейна супраць Абамы.
  • За Свабоду!
    29.05.2023
    Хм, Вось вы яркі прыклад ультраправага трампіста, ахвяра прапаганды Такера Карслэна і яму падобных. Свае казкі распавядайце сярод іх прыхільнікаў, тут не спрацуе, дуракоў трампістаў/рэднэкаў/ябацек тут няма.
  • Хм
    29.05.2023
    За Свабоду!, аххах, вы такі смешны і кранальны ў сваім абзыванстве. Вось бы і з логікай у вас нешта склалася! 
  • За Свабоду!
    30.05.2023
    Хм, Глядзіце Такера, ваша "логіка" там. А, яшчэ Трампа слухайце. Два рэднэкаўскіх куміра.
  • Хм
    30.05.2023
    За Свабоду!, разумееце, слухаць палітычную балбатню ды малпаваць "модныя" у гаўнапісак абзывалкі - гэта пра вас. Я ж звяртаю ўвагу на практычныя дзеі і крокі Трампа, і яны мне вельмі падабаюцца. Нават пры тым, што барацьбу з глыбіннай дзяржавай, тобок саюзам бюракратаў, спецслужбаў і медыяў, што адкрыта абслугоўвае інтарэсы Дэмпартыі і скасоўвае парэшткі дэмакратыі, ён прадуў. 
  • Хм
    30.05.2023
    За Свабоду!, у ЗША няма калгасаў, дурненькі. Тыя, з чырвонай шыяй, атрымалі свой загар уласнымі крывёй і потам на ўласных зямлі і тэхніцы. Гэта абсалютна вольныя і самадастатковыя характары. І яны сраць хацелі на залежных ад дзядзі і павестачкі партыі ліберальных пісак, якіх вы тут старанна малпуеце невядома для чаго :-) 
  • Амерыканец
    30.05.2023
    За Свабоду!. Усе прачытайце, што За Свабоду! кажа, бо гэта праўда. Хто ёсць з магчымасцю думаць незалежна, тыя дакладна супраць трампа. І яшчэ: дакладна ў нашай мясцовасці знакі за трампа стаялі на самых страшных, галечных дамах, белы мусар, так званы: яго электарат.
  • American
    30.05.2023
    За Свабоду!, прочитай про маккейна статью в роллинг стоунз. A ‘Maverick,’ Revisited, потом будешь петь песни про настоящих правых. 
  • За Свабоду!
    30.05.2023
    Хм, Так, ябацькі і рэднэкі розуму не маюць, я зразумеў. Ваш узровень гэта маліцца на Трампа. Але мне і большасці, што ў Беларусі, што у ЗША, вашыя куміры не цікавы. Цемрашальства, правадырства, рэакцыянізм, гэта толькі вам, ультраправым, цікава.
  • Амерыканец
    30.05.2023
    Хм, адкуль вы выпаўзлі з такім уяўленнем пра рэднэкаў, ці бачылі хоць аднаго? Бздура.
  • Хм
    30.05.2023
    За Свабоду!, Я: рэднэкі працуюць уласнымі крывёй і потам на ўласных зямлі і тэхніцы. Тобок гэта абсалютна самадастатковыя людзі, не калгаснікі 

    Засвабоду: Так, ябацькі і рэднэкі розуму не маюць, я зразумеў

    Бачу, сэнс нават простай рэплікі, звернутай да вас, для вас недасяжны. Ды й навошта, калі ёсць арганчык ў галаве! 
  • Хм
    30.05.2023
    Амерыканец, Ведаеце, я не лезу ў чужое жыццё, але мне неяк больш сімпатычныя людзі, якія самі на сабе зарабляюць, чым тыя, хто ў чацвёртым пакаленні жыве на чужыя падаткі, альбо тыя, хто галасуе за такі стан рэчаў. 
    Дарэчы, ці нікога з вас, левых імігрантаў з был. саўку, не цягне рыгаць ад самога сябе? Вы прыехалі з краіны, якая гучна на ўвесь свет ляснулася пад цяжарам тых самых полісіз, якія прасоўваюць цяпер т.зв. лібералы. Вам было, куды збегчы. А куды потым вашыя дзець пабягуць? 
  • Хм
    28.05.2023
    > ў 1980-я гады брудныя і слабаасветленыя станцыі метро былі сапраўдным пеклам. 
    Усё так, потым праз нейкі цуд нюёркцы ачунялі і абралі сабе мэрам Рэспубліканца Джуліяні, які пачаў дзейнічаць, і ўжо ў 90-я злачыннасць істотна паменшылася, і Ню Ёрк ператварыўся на прыстойнае месца для жыцця. 

    Але, нажаль, гэта была часовая палёгка. Спачатку палявеўшыя ў камфортным асяродку месцічы абралі мэрам камуніста ДыБлазія, а цяпер, як ужо амаль паўсюль павялося - чарговага чорнаскурага Дэмакрата. Узровень злачыннасці стрэліў наверх, мятро зноў стала небяспечным месцам, дзе штотыдзень кагосьці калечаць, гвалтуюць ці штурхаюць пад цягнік. Праз гэткую сітуацыю са злачыннасцю сярэдні і вышэйшы клас ізноў пачаў ўцякаць з гораду і са штату. Дэмакраты гэтаму толькі цешацца, бо доля іхняга электарату праз гэта ўзрастае. А вось сам вялікі горад цяпер, баюся, чакае лёс Чыкага, а далей і Дэтройту. З усімі прыпынкамі. 

    То не дзіва, што амерыканец у менскім метро кайфуе. 
  • Америкос
    28.05.2023
    Хм, диБлазио коммунист? Вы что курите, уважаемый? Понятно что мыслить сложно, но не настолько же!
  • Хм
    28.05.2023
    Америкос, цікава, пад якой камянюкай вы прасядзелі апошнія дзесяць год, калі ня ведаеце, кім ёсць Таварыш Біл. Выхаваны бацькамі-сімпатызанамі СССР, сябар сандыністаў і аматар Фідэля Кастра, які ў інтэрв'ю цытуе Маркса і Гевару дагэтуль. Кім бы ён мог быць, га? 
  • Америкос
    28.05.2023
    Хм, он член компартии или что-то коммунистическое внедрял? Заурядный либерал. Приведи хоть один авторитетный источник в подтверждение его якобы коммунизма? Для таких как ты и Обамм коммунист.
  • Хм
    29.05.2023
    Америкос, мо вам яшчэ скан партбілета прынесці з нумарам? 

    А ці Абама таксама ў 80-х наведваўся ў госці да Мануэля Артэгі ды адзначаў уласны мядовы месяц на Кубе? Калі не, то значыць, ДыБлазія пакуль што яшчэ не зусім норма нават для такой бессаромнай кодлы, як Дэмпартыя. 

    Не разумею, якія "авторітетные істочнікі" патрэбныя для агульнавядомага. Сувязі ДыБлазія з камуінстамі ўжо год 10 не сакрэт: https://dailycaller.com/2013/10/31/bill-de-blasios-radical-socialist-ties/ 

    Што з камуністычнага ён "внедрял"? Звычайныя для левых рэчы: пераразмеркаванне сродкаў ад тых, хто працуе, да тых, хто не працуе, паблажлівасць да "классово-расово-блізкіх", асабліва да крымінальнікаў, Калі вы не бачыце сувязі паміж левай палітыкай і бамжамі ў метро - гэта праблема вашых глуздаў. 
  • American
    29.05.2023
    Америкос,У Обамы отец был коммунистом. Сам Обама марксист по своей идеологии. Ты бы хоть немного работал головой ну или хотябы старался.  
  • Америкос
    29.05.2023
    Хм, Обама женился с конце 90-х. Какой медовый месяц в 80-х? Мэр города не определяет социально-экономическую политику штата. Может внедрять какие-то социальные программы, и не более того. У президентов работа такая встречаться с лидерами разных государств. Черчиль со Сталиным встречался, он коммунист?
    Если практику социального перераспределения считать коммунизмом, тогда надо полмира считать коммунизмом. Любое государство проводит какие-то социальные программы за счёт перераспределения средств. Это обычная практика. Ни Трамп, никакие другие республиканцы социальные программы полностью не отменяли. Другое дело они их урезают.
    Ссылка тупая - источник несерьезный. Опять таки, вся твоя писанина это тупые и примитивные домыслы. Хочешь доказать обратное - пришли серьёзную ссылку.
  • Хм
    29.05.2023
    Америкос, > Обама женился с конце 90-х. Какой медовый месяц в 80-х?  
    Ці вы разумееце беларускую мову? Хіба я пісаў пра Абаму, які захапляўся сандыністамі і ладзіў у ЗША зборы грошай для іх (нагадаю, што іхнімі сапраўднымі спонсарамі тады былі Куба і СССР)? Не. Гэта ўсё напісана пра ДэБлазія. 
    > Ссылка тупая - источник несерьезный. Опять таки, вся твоя писанина это тупые и примитивные домыслы. Хочешь доказать обратное - пришли серьёзную ссылку. 
    А мне падаецца, што гэта не спасылка, якую вам ласкава далі, "тупая", а яе адрэсат трохі дурнаваты, бо няздольны ўспрыняць агульнавядомыя рэчы. Пра якія адпісалася нават кішэнная газета Дэмпартыі: https://www.nytimes.com/2013/09/23/nyregion/a-mayoral-hopeful-now-de-blasio-was-once-a-young-leftist.html 
    І да таго ж няўдалы дэмагог: маўляў, адныя палітычныя сілы падвышаюць долю неплацельшчыкаў падаткаў, а іншыя намагаюцца яе паменшыць, а разам усіх трэба "считать коммунизмом." 
    Не, брахуне, сацыялістамі трэба лічыць адно тых, хто імкнецца дадаткова абцяжарыць тых, хто зарабляе, каб купляць электаральную падтрымку тых, хто не зарабляе. У тым ліку і Абаму. А вось камуністамі называюць толькі выбітных фрыкаў кшталту ДэБлазія. Гэта пакуль што, бо ўсё наперадзе. 
    І яшчэ раз нагадаю, мой пачатковы пойнт нават ня у тым, што канкрэтны ДэБлазія лявак, а ў палявелым Нью Ёрку, які абірае сабе падобных фрыкаў, і, здаецца, канчаткова перасеў на цягнік, што ідзе ў адзін канец: у Дэтройт.  
  • Америкос
    29.05.2023
    Хм, читай внимательно once was… когда-то был левым. Левым, а ты про марксизм тут гонишь. Когда-то был… Так и Макроном левый, и даже Борис Джонсон - тоже марксистами назовешь?
    А Сорос тоже марксисты?! Тогда по твоей ущербной логике именно марксисты финансируют белорусскую оппозицию. Иди ты на и со своей Америкой, и со своей борьбой за светлое будущее без марксистов и цветных.
  • Хм
    29.05.2023
    Америкос, ага, настолькі "когда-то был левым", які ў 2020-х цытуе Маркса і Гевару, змагаецца з уласнай паліцыяй замест крыміналу  і выстаўляе свайго чорнаскурага сына у сваёй палітычнай рэкламе замест сябе самога. Ну натуральны Борыс Джонсан! 

    А што тычыцца спасылкі, якую вы, вядома ж, далей загалоўка не чыталі, то калі ўжо левая NYT называе кагосьці лефтыстам, то гэта акурат тая самая гісторыя пра "выгналі з гестапа за зверствы". 

    Зрэшты, я ўжо зразумеў ваш стыль дыскусіі: факусуйся на малазначнай дробязі, заплюшчвай вочы на шырокі кантэкст і логіку. Таму адказваць ня трэба.  
  • Америкос
    28.05.2023
    Белых бомжей и опустившихся в Американском метро тоже хватает, так что далеко не все там черные. Я лично удивляюсь в какую клоаку тянут Беларусь борцы за демократию.
  • рашн гоу хом
    28.05.2023
    Америкос, реднек, так приезжай в сосуд, не мучай себя, раз в штатах у тебя все так плохо.
  • Америкос
    28.05.2023
    рашн гоу хом, кстати, собираюсь, чтоб ты знал. Дом уже построил. А ты едь сюда ни помойку, будет тебе счастье.
  • American
    29.05.2023
    Америкос,помойка у тебя в голове и в душе. даже при наличии бомжей на улице и в метро крупных городов  Америка все еще куда лучше Лукашенковско-росийской Беларуси. Хамство в магазинах, общественном транспорте и госучереждениях никуда не делось. вся дрянь в Америке от марксистско-ленинской идеологии и тех кто эту идеологию проталкивает в общественную жизнь страны. 
  • Америкос
    29.05.2023
    American , лучше для кого? Кто концы с концами еле сводит и живут по уши в долгах вкалывая как папа Карло? И для жителей вымирающих городов с преступностью и наркоманией?
  • Америкос
    29.05.2023
    American , ясно. Короче, Америка - страна победившего марксизма. А почему компартию не правящая? :) А санкции с Кубы и КНДР забыли снять?
  • Хм
    29.05.2023
    Америкос, Чаму гэта "забыліся"? А можа гэта вы забыліся на тое, як Абама ездзіў на Кубу і "нармалізаваў" адносіны так, што Трампу давялося потым вяртаць частку санкцый? 

    Абама зрабіў гэта без усякіх саступак з боку камуністаў, заўважу. Палітычныя вязні як сядзелі, так і працягваюць сядзець. Проста для сацыяліста Абамы кубінскі рэжым не такі ўжо далёкі ідэялагічна. 
  • белпартызан
    28.05.2023
    і не кажыце. У Паўночнай Карэі таксама усе "чынна і благародна"  едуць
  • Дональд
    28.05.2023
    Чаму няма відэа берлінскага U-Bahn 1940 году?
  • Нэльсан Мандэла
    28.05.2023
    Заказуха. Як два пальцы аб асфальт заказуха ад Азаронка. А вы тут усе і паплылі, як па трубах.
  • Пан з-пад Рудні
    28.05.2023
    Гэта таму, што літвіны - самая шляхетная нацыя ў свеце!
  • Антэк
    28.05.2023
    Пан з-пад Рудні , а учебный пишут что крестьянская.
  • Пан з-пад Рудні
    29.05.2023
    Антэк, гэта такія як вы пра сябе пішуць.
  • Антэк
    29.05.2023
    Пан з-пад Рудні , а ты типа из помещиков и дворян? Классиков белорусской литературы почитай. Колоса, Купалу, Мележа, Чорного. А все эти ваши вышиванки, которые напяливаете, их дворяне не носили, это крестьянская традиционная одежда.
  • American
    29.05.2023
    кто тут пишет про расим американцев?  приведу короткую статистику количество черных в США 13% Черные совершают 51% от всех тяжких преступлений.  60% преступлений на расовой почве совершается черными жителями США. Можно продолжать эту веселую статистику, но вы упорно будете  повторять комунистическую пропаганду.  
  • Америкос
    29.05.2023
    American , а ты не знал что преступность имеет социальную подоплёку? Черных десятки лет в гетто в нищете воспитывали, вот и воспитали себе на голову.
  • Снид
    29.05.2023
    Америкос, в США собирается статистика преступлений в том числе и с учётом материального состояния, сравни уровни преступности у белых и чёрных с одинаковым уровнем дохода и убедись в своей неправоте.
    Да, черные реально настолько плохи. Нет, это не из-за социальных факторов. И чем больше их будет в Европе, тем скорее у европейцев пропадёт повод смеяться над американцами, т.к. их метро тоже превратится в ад.
  • Америкос
    29.05.2023
    Снид, почему в белых бедных районах преступность выше чем в богатых черных? И вообще чем беднее территорий тем выше уровень преступности. Преступность имеет социальную подоплёку - это научная аксиома. Правда у таких как ты всё шиворот навыворот, и Обама марксист. Европа твоя загибается по той же самой причине. Потому что им привилегированному классу плевать на свой народ.
  • гы
    30.05.2023
    Америкос,  в РБ и в РФ кол-во тяжких преступлений на 100т выше чем в США и ЕС. В разы.  
  • Америкос
    30.05.2023
    гы , давай более детальную картину. Среди кого? Черных, белых, бедных или богатых? Смешивая всё в кучу никогда ничего не поймёшь.
  • гы
    31.05.2023
    Америкос,  совсем не соображаете?
  • Common sense
    29.05.2023
    В концлагерях у Адольфа тоже был порядок. Новые фашики опять хотят "порядка" .В целом глядя на это видео вспомнилась история,когда ктото знаменитый приехал в СССР и увидел пассажирский автобус, то он спросил у сопровождающих, куда едут эти люди,почему у них выражение лица как будто их везут на электрический стул?
  • Америкос
    29.05.2023
    Common sense , зайди в метро в Вашингтоне и посмотри на лица - радости ты там много не увидишь, если не под наркотой.
  • Хм
    29.05.2023
    Common sense , Америкос, але ж гэтымі крымінальна-наркаманскімі асяроддзямі дзесяцігоддзямі бесперапынна кіруе Дэмпартыя, тобок левыя папулісты. І становішча толькі пагаршаецца. Ці гэты бясспрэчны факт, не наводзіць вас на нейкую, ну можа, думку?... 

    Напрыклад такую, што электарат, у якім шмат абдуранай галечы, абірае папулісцкія ўлады, якія абяцаюць забраць рэсурс у нейкай "варожай" страты (багацеяў, або белых, або мужчын і інш.) і падзяліць правільна, што вымушае бізнэсы бегчы, што павялічвае адсотак галечы ў электараце, што ў сваю чаргу… далей працягніце самі.  

    Дарэчы, я ня ведаю, ці чорныя сапраўды масава дурней за іншыя расы, але я ведаю, што, калі левыя прапагандуюць сярод чорных культуру чорнай беззаганнасці і непазбыўнай белай віны, то ў выніку чорныя, якія стаюцца ахвярамі прапаганды, сапраўды дурнеюць і горш даюць сабе рады ў сацыяльнай канкурэнцыі. 
  • Америкос
    29.05.2023
    Хм, это ты черным и своему работодателю расскажи вживую, ты ж борец. А вообще мне ваши тёрки по барабану. Борись там сам за белую расу.
  • Common sense
    29.05.2023
    Хм, удивительное дело,но в республиканском зажопье никто не хочет жить. Почему ты не живёшь в Монтане или Вайоминге? Все нормальные места голосуют за демократов
  • Хм
    29.05.2023
    Америкос, а нашто ж вы тады наогул шчаміліся ў дыскусію са сваім цэнным меркаваннем, калі не маеце ні аргументаў, ні нават інтарэсу абараняць яго? 
  • Америкос
    30.05.2023
    Хм, я с идиотами дискуссий не веду. Мне это зачем? У тебя свет клином на Америке сошелся, а мне она с боку припёку. Спасай её от марксистов (которых нет) сам.
  • Хм
    30.05.2023
    Америкос, але ж жалоснае балбатанне "прынісіце мне ссылку, нет другую" з наступным злівам кшталту "мне не інціресна ваша Амеріка" - гэта не дыскусія, а клаунада. Але ладна. 
  • Хм
    30.05.2023
    Common sense , "нармальныя месцы" - гэта Дэтройт? Балтымар? Сэнт-Луіс? Чыкага з найвялікшым узроўнем забойстваў? 

    Так, сёння практычна ўсе буйныя гарады галасуюць за левых. Гэта наступствы дэмаграфічных зменаў і прасранай паўстагоддзя таму адукацыі. Але вось якая рэч: чым дольш аматары ліберальнай павесткі кіруюць гэтымі гарадамі, тым у большы заняпад прыходзяць там справы. 

    Для меня загадка, чаму вы ўзгадваеце перыферыйныя Мантану ды Ваёмінг (чамусьці не Тэхас або Флорыду), калі тэма размовы - Нью-Ёрк, які быў адпоўзшы ад края ў 1990-2000-х пры Джуліяні ды Блумбергу, але цяпер аднавіў свой шлях за заняпаду. Чаму? 
  • Тамара.
    30.05.2023
    Хм, не, бярэм маленькі штат Дэлавер і адну яго county. Няма гарадоў вялікіх, ўсяго 250000 чалавек, 4 школьных округа, белыя, чорныя, хіспанікс, паўсюль аднолькава. За дэмакратаў багатыя районы галасуюць, за рэспубліканцаў страшэнная галеча. Дамы ў рэспубліканскіх зіп кодах напалову ці бошьш таннейшыя, школы ў рэсп зіп кодах - такое ж лайно. Вось і ўсе размовы. Незалежныя і свабодныя рэднэкі на праверку аказваецца белым мусарам на вэлфэр.
  • Хм
    30.05.2023
    Тамара., я прывёў канкрэтныя назвы славутых калісьці гарадоў, якія ўжо забілі або амаль забілі левыя палітыкі, а вы параўноўваеце іх з нейкімі flyover states, а таксама распавядаеце казкі, што за Рэспаў галасуе адно галеча. 

    Калі б было так, як вы кажаце, то мо нейкі з пералічаных мной няшчасных гарадоў меў бы хаця б аднаго Рэспубліканскага мэра за апошнія паўстагоддзя, праўда? Але аніводнін з іх ня меў. 

    Калі б было так, як вы кажаце, ці ўцякаў бы масава сярэдні клас з Дэмакратычных запаведнікаў? З таго ж Нью-Ёрка ўва Флорыду, як маці шалёнай Аказіі? Ці пераехаў бы Ілан Маск разам з заводам з Каліфорніі ў Тэхас? 

    Так, нехта з уцекачоў нават не дакеміць сувязі свайго папярэдняга галасавання з вымушанымі ўцёкамі, але ж яны фактычна прагаласавалі нагамі супраць левай палітыкі. 
  • Тамара
    31.05.2023
    Хм, калі ласка, калі ведаеце пнгелькі пооста пагугліце. Па зіп кодах статыстыку. Набіраеце: zip codes любы штат votes distribution, потым welfare, потым house prices, потым паглядзіце school district rates, што яшчэ прыйдзе да галавы. Гэта некалькт крокаў, але не складана.
  • Тамара
    31.05.2023
    Хм, з Маскам хутчэй за ўсё налогі. Я ведаю Дэлавэр, дык гэта дэмакратычны наскрозь штат, маленькі, і ў ім нічога няма: вытворчасці ігд. І ведаеце што: працент карпарацый зашкалівае, усе імкнуцца зарэгіцца ў Дэлавэры, бо шалёныя налогавыя ільготы.
  • Тамара
    31.05.2023
    Хм, во гляньце. Пляваў Маск на ўсё, галоўнае прыбытак . Набярыце incorporating-in-delaware forbes
  • Хм
    01.06.2023
    Тамара, можа вы лепей "пагугліце", з якіх штатаў і у якія амерыканцы масава бягуць? 

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_U.S._states_and_territories_by_net_migration 
  • bhagawan
    29.05.2023
    jość mierkavańńie, što źnižeńnie ŭzroŭnia złačynnaści ŭ 90-jz zviazana z zabaronay vyrabu i realizacyi etylavanaha benzinu, dziakujučy čamu zabrudžańnie śvincom z 70-ch pačało źnižacca.
  • Рэнтген
    29.05.2023
    Летась выязджаў з Беларусі аўтобусам, у 2 гадзіны ночы. Неймаверная колькасьць бамжоў, яўкалаў, ды іншых клашараў швэндаецца ў такі час па вакзале ды наўкол яго. Амэрыкос, маеш цудоўны шанец пазнаёміцца, яны лепш за сваіх амэрыканскіх калегаў. Колер іх скуры, што праўда, вызначэньню не падлягае, мажліва, вы яго й вызначыце... :) Ды й работу лёгка знойдзеце, на 1000-1500 р. паўсюль шукаюць працоўных. Ці вы разьлічваеце атрымліваць асалоду ў сваім беларускім доме атрымліваючы амэрыканскія свае заробкі ? Ну, у такім выпадку, можаце пабрэхваць у бок штатаў. ;)
  • Америкос
    29.05.2023
    Рэнтген, мне твои страдания и опыт твоей жизни по барабану. Переедь от бомжей куда-нибудь подальше.
  • Рэнтген
    29.05.2023
    Америкос, узаемна. Дарэчы, ніхто іх у рэзервацыях не трымаў, у сацыяльна арыентаванай дзяржаве жывуць, краіне для жыцьця )
  • Америкос
    29.05.2023
    Рэнтген, ходи чаще по ночам по вокзалам. Найдешь там приключений на свою ….
  • Рэнтген
    29.05.2023
    Америкос, ууу, як у вас усё запушчана. ) У Беларусі прыгодаў можна знайсьці 24/7, і ня толькі ўначы, і ня толькі на вакзале, калі вы ня ведалі... Гэта ж вам не Люксембург, не Осла і не Рэйк'явік якісьці... Але ладна, самі ўсё зразумееце, бо ня дурань жа, калі ў свой час у ЗША апынуліся...)
  • Америкос
    30.05.2023
    Рэнтген, я жил в Африке, Бразилии и Америке по работе. А не опынулся, как ты говоришь. Работаю в большой международной организации.
  • Хм
    30.05.2023
    Рэнтген, > ня дурань жа, калі ў свой час у ЗША апынуліся
    Калі айцішнік, дык лёгка можа быць і дурнем. Прынамсі, сувязі паміж пасіленнем левай павесткі, абраннем двух запар левых мэраў і вяртаннем крымінала ў метро і на вуліцы ён не разумее. 
  • American
    30.05.2023
    Америкос, то есть сынок чиновника, приближенный к советской элите . Трактора с Мазами беларуские продавали или в Беларуснафте трудились?  
  • Рэнтген
    30.05.2023
    Америкос, "большая международная компанія" таксама ў Беларусь пераедзе, разам з вамі, ратуючыся ад злобнага амерыканскага метрапалітэна ? І хто ж яе так пракляў ? :))
  • ЯНКА
    30.05.2023
    МЯТРО 2023
    🚇 Гэнага аўтара «амэрыкокса» хтосьці згвалтаваў у ягоным айчынным мятрэ́?! Колькі тамака навогул было зьбіта людзямі й цягнікамі, зьнепрытомнела альбо бяссьледна выпарылася? Таму трэба глядзець на лічбы, а не на кідкія, колеру крыві й страху, фарбы. Бо імі можна панапэцкаць выявішчы ці не зь любога мятра.
    😱 Напрыклад, у так званым Мск у падземцы кагадзе хтосьці з разгону штурхаў — А-а-а! Шлёп. — людзей на рэйкі. Ды самі пасажыры, калі чытаць зводкі, быццам нярэдка тамака скачуць як ашалелыя пад цягнікі, і тыя бязбожна трушчаць іх і графікі руху. Плюс, сам «паравоз» за так можа спыніцца між станцыямі на паўгадзінкі, маўляў, што дзесьці штосьці прарвала (а каб вас парвала!) ці парвала.
    🔊 А возьмем за жабры іхніх машыністаў і робатаў-дыктараў. Здаецца, яны здавён зьнясілілі, бо, як сьлед, ня здольныя гучна, каб было чутна, абвяшчаць прыпынкі й усё, што трэба. Нецэнзурных надпісаў няма, рэклямы на станцыях і нават у цягнікóх амаль няма, зручных чытэльных указальнікаў, пішы, няма таксама — у вачэй гасьцей гарóдку проста стрэс! А вочы месьцічаў, як след, авохці, у палоне ў далькажыкаў... І яшчэ можна пачуць, як стогнуць даўно састарэлыя маршчыністыя станцыі й пераходы, нягегла падгрымаваныя, а-ля кароўнікі, нейкай шэра-белай вапнаю й прахам былой велічы.
    🧟‍♂️ То бок, паўсюль можна знайсьці свой негатыў. Вось што гэта за прышпільныя «мана-мометры», на палову схаваныя зьверху ў менскіх вагоніках?! І што за самі зачыненыя з усіх бакоў вагоны — нібы страх кляўстрафоба й наўпрост страх? А калі рушыць пажар альбо маньяк, як перабегчы на ходзе зь першага вагону падалéй у сёмы? І тамака не гвалтуюць? Праўда? Не, ну, хоць бы маральна..?
  • Америкос
    30.05.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Америкос
    30.05.2023
    ЯНКА, ты откуда, чудо чудесное? Даже по стилю письма видно что кадр тот ещё, внесистемный, мягко говоря.
  • ЯНКА
    30.05.2023
    Америкос, родам зь Віцебшчыны. :)
  • Америкос
    30.05.2023
    ЯНКА, напиши ещё что-нибудь. Такой отвал бошки редко где можно увидеть.
  • Америкос
    30.05.2023
    Вот и всё встаёт на свои места: эти новоявленные патриоты Америки и жесточайше поборники демократии сами признают что живут в стране где их называют белым мусором. Страна для жизни, короче.
  • я шчэ й вышываць магу
    30.05.2023
    Америкос, гэта чуда здаецца хацела працаваць у Нашай Ніве. і вельмі крыўдавала, што яго не ўзялі
    а цяпер прыкіньце - вы кожны дзень чыталі б падобныя опусы) вы праўда гэтага хочаце?)
  • Америкос
    31.05.2023
    я шчэ й вышываць магу, да, согласен, это нечто, самородок в своём роде. Прямо Лукаш Калюга какой-то :)
  • Черный — это красиво!
    31.05.2023
    На видео вижу людей, что стыдятся своей природы, цвета кожи, своих курчавых волос.
    От начала времен здесь жили красивые черные люди с черными как смоль волосами — гордые охотники и изобретатели. И звались они гордо — Черная Русь! Потом пришли белые люди с юга и сказали, что ваша кожа грязна, ваши волосы грубы, не так ходите, не так говорите… Вот, пемза — трите кожу до смертной белизны. И стали красить волосы в желтый и горячими плойками делать их прямыми. И стали запуганными и аморфными. И стали зваться рабским именем — Белая Русь. Бледная копия белых людей. Вялый зомбитреш...

    Но я черный и горжусь этим! Горжусь своей эбонитовой кожей, непокорными волосами, сексуальным аппетитом и чувством ритма!

    Долой белое рабство!
    Даешь Черную Русь!

  • Чыста дзеля сотага каменту
    02.07.2023
    :)
  •