Комментарии к статье

С розовым автозаком. В Вильнюсе прошел «Парад гордости», участие в котором приняла и белорусская колонна

  • Не либерал
    01.07.2023
    А нужны ли нам гей парады в Беларуси будущего? Я вот считаю, что нет. И не надо замазывать беларусов вашей LGBT темой. Я вот беларус, живу в Беларуси и не желаю таких мероприятий здесь.
  • Ле ниберал
    01.07.2023
    Не либерал,
    Ну а как их выявить, пересчитать, проверить на КВЗ и поставить на учёт? 🤔
  • Як дзіўна...
    01.07.2023
    Не либерал, Я не хачу ў Беларусі дыктатуры, якая тэрарызуе, катуе, гвалціць і забівае беларусаў і нішчыць беларускую мову, культуру, гісторыю, свабоду й будучыню. Вы кажаце: «Я вот беларус, живу в Беларуси...» Чаму ж тады пішаце на чужой мове, а не на нашай роднай беларускай мове?
  • Андрусь
    01.07.2023
    Не либерал, які вы беларус, калі вы нават у Нашай Ніве каментар па-расійску напісалі? 
  • жэстачайшэ мяккая дыктатарка
    02.07.2023
    Андрусь, а які вы беларус, што пішаце па-расІйску, а не па-расЕйску? 
  • хачу бчб з вышыванкай
    01.07.2023
    мда... па ходу той бчб ужо не адмыць...
  • галубая вустрыца
    01.07.2023
    такой вось рускамоўны беларускі прайд...
  • Андрусь
    01.07.2023
    галубая вустрыца, гэта не беларускі прайд, а летувіскі.  
  • циник
    01.07.2023
    [Рэд. выдалена]
  • QQ
    01.07.2023
    "Цяпер у Беларусі рэжым Лукашэнкі вылучаецца катаваннямі людзей ЛГБТК+ і асабліва гамафобнай палітыкай."
    здрасьце... а як жа ж гэ - youtube.com/watch?v=CM8UT1aqpwQ - Лукашенко: Геи — золотые люди!
  • Казік
    01.07.2023
    QQ, ага, геяў цікавяць толькі прыцясненні геяў. Астатнія людзі ім нецікавыя
  • прочь липкие руки от радуги
    01.07.2023
    QQ, так у них игра такая бдсм называется. ... говорил что и не против лесбиянок только пи.. не понимает. хотя последнее время он и не против их тоже - золотые люди. а содомиты - им надо страдать и бороться с врагом. они нашли друг друга
  • уверенность
    01.07.2023
    Я ўпэўнена, што калісьці ў Менску будзе вялізны прайд, які будзе бяспечным - будем надеяться что нет
    https://d2b0v286pbg9yh.cloudfront.net/320489

  • QQ
    01.07.2023
    Казік, дык гэта ва ўсіх апалагетаў пэўна так
  • Аля из Моло
    01.07.2023
    Я поддерживаю ЛГБТК
  • Калі б вы ваявалі пад такім сцягам - гэта быў бы учынак, які падняў бы павагу
    02.07.2023
    Аля из Моло, Рабіце што хочаце, шлюбы з кім хочаце.
    Але навошта наш, нацыянальны сцяг, сцяг барацьбы.ю ташчыць на гэтая мерапрыемства, калі як мінімум палова беларусаў якія за БЧБ сцяг - супраць ЛГБТ прайдаў? у чым логіка? 

    Прыходзіце з ЛГБТ сцягамі, плакатамі. А нацыянальны сімвал людзей у якіх рознае стаўленне да ЛГБТ - навошта ён тут? 
  • Волат
    01.07.2023
    Куды коціцца гэтая краіна? З аднаго боку лукашэнка цісне, з іншага гэтае гарбуноў-шоў: і так нас меней за 9 міл’ёнаў засталося, а гэтыя хочуць, каб увогуле спыніў беларус свой род.
    Ідзіце вы ўсе лесам, дайце людзям дыхаць вольна без вашай лукавясёлкавай прапаганды!
  • 123
    01.07.2023
    Волат, ориентацию не выбирают. Прочитайте статью перед тем как писать гомофобные штампы
  • Беларус
    01.07.2023
    Волат, Дайце людзям дыхаць вольна без вашай лукашэнкаўскай прапаганды й хворай савецкай настальгіі!
  • Сумленне
    02.07.2023
    123, вы са сваёй арыентацыяй разбірайцеся самі - нам краіну трэба ратаваць. Беларусы выміраюць, дакладна такім, як вы, напісалі вышэй.
    Зайшлі бы лепш у прытулак узялі б дзіця якое на гадаванне, а не з фаласамі на галаве лёталі. Слушна Наўседа паглядзеў на гэты каламэс і пайшоў на свята дзяцей.
    Суцішце свае пісюны на карысць нацыі!
  • 122
    02.07.2023
    Сумленне, я гетеро. Прочитайте статью. Статистически 10% лгбт среди ваших знакомых, им приходится это скрывать потому что вы начитались пропаганды. Люди перестают быть гомофобами когда они узнают что их нормальные знакомые такие с рождения.
  • Сумленне
    02.07.2023
    122, дарагі ты наш гетэра 122, мне зусім не цікава, што ты гетэра, як было б і не цікава, калі б ты быў якім квірам. З гэтага артыкула мне асабіста давялося даведацца, што мае нібыта нармальныя знаёмыя не такія ўжо і нармальныя. Калі Вы думаеце, што начапіўшы чэлес сабе на лоб, катаючы ружовы аўтазак пад нацыянальным сцягам, Вы падаеце адэкватны мэсэдж “нармальнасці”, Вы глыбока памыляецеся.
    Будзь ты блакітна-ружовым, але навошта фрыкаваць?
  • Мikola
    01.07.2023
    Нашли о чём писать. Стыд и срам. Других новостей нет.
  • mikola
    01.07.2023
    Mne zdaeca pry Uladze palova-Gei tolki ab getym ni kazuc.
  • Što?
    01.07.2023
    mikola, Što? Vaša mova niezrazumiełaja. Ci možna zamiest hetaha pisać pa-biełarusku abo was pa-rasiejsku? Dziakuj.
  • умка
    01.07.2023
    Što?, а вось мне пісьмо ад mikola больш зразумелае (бо простае), чым ваша
  • Der
    01.07.2023
    12 лет назад переехать в Швецию и увидев лгбт парад подумал: ну ходят и золотые кому какое дело кто с кем спит....на 2 год увидел всех фруктов в кожаных трусах и с плетками, с фалосами в пуках и подумал: а это зачем???? Здесь семьи с детьми в городе гуляют. Демонстрация о равных правах? Ну так идите нормально зачем фалосами и ху.. ми махать??парад гордости??? А если я гетеро то мне стыдиться надо? .... переживают палку в одну сторону...скоро это им аукнется...
  • Det
    01.07.2023
    Да ещё вопрос: а зоофилы могут устраивать парады гордости? Ну те которые не делают больно животным...
  • даведка
    01.07.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Ерома
    01.07.2023
    [Рэд. выдалена]
  • ром
    01.07.2023
    1. Вот не понимаю зачем- заявлять о себе?? Ну спите вы с кем хотите, делаете что хотите.. пусть вас никто не трогает.. это понятно.. не против.. но зачем кричать о своей ориентации ??
    Непонимаю
    2. Тягнули яны аутазак)) то есть лукашэнка падкинуу тэму?? Выглядае не што без лукашэнки не могуть яны иснавать..
  • Андрусь
    01.07.2023
    ром, вось, каб такія, як вы пачалі "панімаць" - і ладзяцца падобныя імпрэзы. Тут у каментарах праводзіць лікбез не мае сэнсу. Самі гугліце і разбірайцеся, навошта людзі хочуць, каб пры высвятленні, што хтосьці ў сэксуальным плане арыентаваны на асобаў свайго полу, іншыя не рабілі круглыя вочы і не задумваліся ці варта праз гэта працягваць з ім сябраваць, калегаваць ці проста запрашаць у адныя кампаніі. У сеціве процьма інфармацыі, і, маючы жаданне "паняць" тое, што дагэтуль "не панімаіця", разабрацца не складана. 
    Афтоп: - 
      -  Калі б натуралам сёння на працы наўздагон казалі: «Вунь пайшоў гетэраст!», адмаўлялі ў лякарні даць звесткі пра стан здароўя чалавека, з якім яны пражылі разам у каханні шмат гадоў, бо юрыдычна яны адно аднаму – ніхто, а калі б такога чалавека «закрылі» пасля чарговай Плошчы ў які-небудзь ІЧУ, не прымалі б перадачы, бо іх прымаюць таксама толькі ад блізкіх родзічаў, калі б іх збівалі на вуліцы толькі за тое, што яны зрабілі знак увагі сваёй каханай ці каханаму лёгкім пацалункам, узятай у руку рукой, падоранымі кветкамі, забаранялі б мець дзяцей – мне здаецца, яшчэ як яны хадзілі б на такія ж парады!
  • Бог гордым противится,
    01.07.2023
    а смиренным дает благодать.
  • Antifa
    01.07.2023
    Пролетарии всех стран объединяйтесь! Маркс уже несколько оборотов сделал, глядя на то как его движение стало идеологией нетрадиционных, феминисток и зелёных.
  • *
    01.07.2023
    Навошта вы выкарыстоўваеце бел-чырвона-белы сьцяг? Ну хадзіце мае сваім вясёлкавым, што вы кранаеце тое, што да вас ніякім чынам?
  • Андрусь
    01.07.2023
    *, чаму гэта ніякім чынам? Ну Гарбунова - ок. Там этнічная прыналежнасць пад пытаннем, бо беларускіх этнічных прыкметаў пры камунікацыі не заўважна, але грамадзянства нават у яе беларускае. А многія з тых, хто працытаваны ў матэрыяле - відавочныя беларусы. То чаму яны не могуць выкарыстоўваць свой нацыянальны сцяг там, дзе лічаць патрэбным?  
  • а-а
    02.07.2023
    Андрусь, шо - нават у сарціры? 
  • Андрусь
    02.07.2023
    а-а, ну, калі Вы лічыце патрэбным выкарыстоўваць нацыянальны сцяг у сарціры - гэта пытанне Вашых маральных каштоўнасцяў, а не каштоўнасцяў тых, хто выкарыстоўвае яго ў публічнай прасторы на міжнародных праваабарончых імпрэзах.  
  • а-а
    02.07.2023
    Андрусь, вы ж разумееце, што я вас патроліла), зрэагаваўшы на ваша "То чаму яны не могуць выкарыстоўваць свой нацыянальны сцяг там, дзе лічаць патрэбным?

    "на міжнародных праваабарончых імпрэзах" кажаце... а скажыце, а чаму на шэсцях не было (ці амаль не было) сцягоў Еўразвяза? бо ва Ўкраіне ў свой час іх было шмат... таксама памятаецца, як на мітынгах-шэсцях апазіцыі да 2020, калі нехта прыходзіў з лгбт-флагам, то гэта не падабалася самім бчб-мітынгоўцам... можа беларусы проста хочуць жыць сваім жыццём? так, каб ніхто не навязваў ім свае "каштоўнасці" - ні з Захаду, ні з Усходу

    што да маіх адносін да сцяга, то я шмат пісала пра гэта ў свой час. сістэма мусіць памятае)
  • Андрусь
    02.07.2023
    а-а, людзі, якія ішні на віленскім прайдзе з беларускімі сцягамі - такія самыя беларусы, як і тыя, як Вы іх абазвалі "БЧБ-пратэстоўцы". І ім вырашаць, як яны хочуць жыць. яны маюць права змагацца за свае правы ў будучай Беларусі. Вам ці камусьці іншаму гэта нічога не навязвае. Вас ніхто не будзе прымушаць брацца з кімсьці адпаполавым шлюбам, не хвалюйцеся.
  • а-а
    02.07.2023
    адпапо- што?)
    сам хаця не хвалюйцеся)

    а ўвогуле ва ўмовах перанаселенасці планеты і праблем з экалогіяй гомасэксуалісты, а яшчэ лепей асэксуалы (як Котя) і чайлдфры - гэта добра - скарачаюць папо)ляцыю
    ды й... займаюцца, як гаворыцца, любоўю, а не вайной... што называецца - з ружамі, але без ружжаў
  • Улад
    01.07.2023
    Найбольшую радасць такія акцыі, асабліва з БЧБ побач з вясёлкай, прыносяць лукашыцкай прапагандзе. Яны быццам бы атрымліваюць, як пры раздачы ў "падкіднога дурня", казырныя карты. Гэты момант трэба прымаць пад увагу у ідэалагічнай барацьбе за розум абывацеля.
  • Андрусь
    01.07.2023
    Улад, толькі б нам у цяперашняй сітуацыі на лукашысцкую прапаганду і азірацца! Што за лукашэнкацэнтрызм такі? А абываталі, якія дагэтуль нічога не зразумелі - ужо і не зразумеюць. І няма чаго за і змагацца.  
  • Ы
    01.07.2023
    Не будзе дэмакратыі ў новым беларускім грамадстве, пакуль не будзе ўсеагульнага ўсведамлення, што свабода з'яўляецца абсалютным правам кожнага і кожнай. Як адныя, хто ня хоча бачыць гей-парадаў, мае права не ўдзельнічаць у іх, так і другія, хто жадае іх правядзення, МАЮЦЬ ПРАВА на іх правядзенне. 

    Даходзіць, не, маленькія лукашэначкі?
  • Woodoo Cult
    03.07.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Анатоль
    01.07.2023
    "Нашу ніву" - наш гістарычны сымбаль група амаральныя істот пераўтварае ў памойку
  • нявеста Азаронка
    01.07.2023
    дзякуй за пішчу для Грышы)
  • Gorliwy Litwin
    01.07.2023
    вельмі рады, што чытацкая аўдыторыя НН не падзяляе ружовага энтузіазма. Гэтым людзям ніхто не зычыць зла і не збіраецца парушаць іх грамадзянскія правы, але яны хочуць не агульных з усімі праў, а прывілеяў. Хочуць быць "розумам, гонарам і сумленнем эпохі" як раней КПСС.
  • Ноўнэйм
    01.07.2023
    Gorliwy Litwin, дзе дакладна Яны "хочаць прывілеяў"? Яны як раз хочуць каб іх не ўспрымалі як незразумела каго. І ўсё!
  • Ноўнэйм
    01.07.2023
    БЧБ сьцяг быў там, насамрэч, лішні. Пры чым тут гістарычны сімвал?
  • Ноўнэйм
    01.07.2023
    Вольга (Гарбунова), прабачце за грубасць, але задоўблі ўжо са сваёй расейскай! Размаўляць не можаце (ха! Проста не хочаце), дык хаця б плакаты можна загадзя напісаць на РОДНАЙ мове!?
  • Kotya
    01.07.2023
    В коментах бомбануло. В этом и суть, что в демократии никого не должны ущемлять, а в диктатурах никто не знает кто будет следующий. Сначала геев запрещают, потом чайлдфри, потом вводят штрафы и так далее и без равноправия для всех никто не знает какая группа попадет под запрет следующая. Свобода  должна быть для всех одинаковая. Не отношу себя к лгбт, но меня это не раздражает нисколько 
  • гоблен
    01.07.2023
    Kotya, люто плюсую: свобода либо для всех, либо ни для кого, азы. А эти нацозабоченные из дзяроўні - братья-близнецы Лукако. Однажды они сменят колха, но автозаки с мусорьём останутся при деле, судя по комментам. Здесь никогда не будет свободы. Здесь всегда будет диктатура. Сменя флагов нихрена не изменит.
  • нявеста Азаронка
    01.07.2023
    Kotya, клубы спецыяльныя і ўсё такое - калі ласка
    але навошта навязлівая прапаганда?
  • хамса
    01.07.2023
    гоблен, и почему я не удивлено, чито ви всплыло именно под этой темой?
  • Андрусь
    02.07.2023
    нявеста Азаронка, што значыць навязлівая прапаганда? Вы прачыталі артыкул і пачалі адчуваць у сабе сексуальнае прыцягненне да саобаў аднаго з Вамі полу? Вам хочацца ў тыя клубы? Як на Вас спрацавала "навязлівая прапаганда? 
    Людзі за роўнае прыйманне іх і роўныя правы з гетэрасэксуаламі змагаюцца. Пакуль яно не настане, пакуль заявы аднаго хлопца "Я пабраўся з Вольгай" і іншага "Я пабраўся з Кастусём" не будуць успрымацца аднолькава - з пажжаданнем шчасць ўсім чацвярым - маюць права на такое змаганне. І, калі тут і ёсць прапаганда - то гэта прапаганда роўнасці і недыскрымінацыі. І прапаганда не зўжды кепская рэч. Калі гэта прапаганда цывілізацыйных чалавечнасных каштоўнасцяў - гэта станоўчая прапаганда. 
  • Koya
    02.07.2023
    нявеста Азаронка, я вообще асексуальна, по вашей логике мне везде навязывают секс и детей: реклама секс шопов, презервативы на видном месте на кассах, реклама семей и детей, люди целуются на улице - это тоже пропаганда отношений, которые мне не нужны. Вот только меня это не переубедит никак, так же как и парады лгбт. Каждый видит то, что видит )
  • нявеста Азаронка
    02.07.2023
    я канечне падазравала, што вы лагбэтэ...
    але каб настолькі... Оо
  • Woodoo Cult
    03.07.2023
    [Рэд. выдалена]
  • нявеста Азаронка
    02.07.2023
    Koya, видимо, вы лукавите) видимо, не настолько уж вы асексуальны, раз обращаете внимание на семьи и целующихся людей...
    в случае с гомосексуальностью есть такой момент - естественно часто гомосексуальность является природным врожденным состоянием, т.е. это типа норма, но часть людей решает быть гомосексуалистом под воздействием пропаганды и социума определенной направленности, который его окружает
  • Kotya
    02.07.2023
    нявеста Азаронка, как раз я на это внимание не обращаю. Это по вашей логике мне могут навязать или подставьте абсолютно что угодно например человек сладкое не ест, а везде реклама батончика или лимонада и тд. На меня ничего не влияет и не раздражает. В подростковом возрасте мои друзья некоторые экспериментировали ради прикола типа девушка поцелуется с девушкой, на сегодняшний момент большинство имеют семью м+ж и детей, эти поцелуйчики с людьми своего пола в 14-20 лет никак не изменили их ориентацию. Эти парады никому ничего не навязывают, а лишь показывают, что есть люди разные и это надо принимать, а не запрещать, дискриминировать или преследовать.
  • Петро
    01.07.2023
    Отношение к ЛГБТ показывает степень свободы и демократичности общества.


  • Dert
    01.07.2023
    Петро, ,может будем все таки разделять: отношение к лгбд и этим парадам с почти откровенной демонстраций половых органов?
  • Метро
    01.07.2023
    Петро, да ты шо так пряма и степень демократичности. тут от одного с его показателями степеней избавиться не можем да и еще вы лезете
  • 2ndAmendment
    01.07.2023
    Петро, почитайте немного Critical Race Theory. Ещё 20 лет назад отношение к меньшинству в какой-то степени отражало степень демократичности. На сегодня же все мировые корпорации про-ЛГБТ, и при этот конгломерат достаточное агрессивен в продвижении своих ' прогрессивной' идеологии. Абсолютное большинство американцев уже наелись этой левацкой дичи и начинают сопротивляться.
  • ТТ
    01.07.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Улад
    01.07.2023
    У сёняшняй РБ галоўная дыскрымінацыя - супраць іншадумства. Дзяржаўны апарат у першую чаргу пераследуе тых, хто не згодзен з палітыкай групоўкі пад кіраўніцтвам  Лукашэнкі. Таму барацьба за правы чалавека, прапісаныя ў Кастытуцыі - вось галоўнае. 
    А ЛГБТК ... Будзе грамадзянская супольнасць ў Беларусі - будуць і правы гэтых людзей.
  • Андрусь
    02.07.2023
    Улад, барацьба за гэтыя праы - частка барацьбы за ўсе правы. А, мяркуючы з каментароў, адно пазбаўленне дыктатуры далёка не гарантуе дасягненне ў Беларусі сапраўды цывілізаванага і дэмакратычнага грамадства, дзе кожная асоба, калі яна не чыніць зла іншым асобам, будзе цаніцца і ўспрымацца аднолькава эмпатычна.   
  • Мужык
    01.07.2023
    Ганьба!
  • Valadzimir
    02.07.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Parad Pychi
    01.07.2023
    [Рэд. выдалена]
  • каб і нет мы запомнім цябе такім )
    01.07.2023
    Вольга Гарбунова, прадстаўніца Аб'яднанага пераходнага кабінета па сацыяльных пытаннях, на прайдзе ў Вільні

    каб і нет мы запомнім цябе такім )

    https://d2b0v286pbg9yh.cloudfront.net/320489
  • Ерома
    02.07.2023
    [Рэд. выдалена]
  • Калі б вы ваявалі пад такім сцягам - гэта быў бы учынак, які падняў бы павагу
    02.07.2023
    Я Беларус я за ЛГБТ
    Я супраць БЧБ сцягаў на такіх акцыях.Таму што шмат беларусаў якія супраць дыктатуры - супраць ЛГБТ, і ЛГБТ не мае права прыватызіраваць сцяг барацьбы, нацыяальны сцяг.

    Калі б вы ваявалі пад такім сцягам - гэта быў бы учынак, які падняў бы павагу (і дарэчы есць такія людзі)
  • Андрусь
    02.07.2023
    Калі б вы ваявалі пад такім сцягам - гэта быў бы учынак, які падняў бы павагу, а чаму Вы лічыце, што ЛГБТ "прыватызуе" нацыянальны сцяг? Няўжо Вы самі не бачыце бязглуздзіцу такой фармулёўкі? Нацыянальны сцяг немагчыма прыватызаваць, як немагчыма прыватызаваць нацыянальную мову, напрыклад. Вы што - цяпер не маеце дасягу да нацыянальнага сцяга? Вам нехта забараніў яго выкарыстоўваць там, дзе яго хочаце выкарыстоўваць Вы? У чым "прыватызацыя" сцяга? Гэтыя людзі такія ж беларусы, як і іншыя, гэта такі ж іхні сцяг. як і іншых, яны з ім былі на міжнародным праваабарончым мерапрыемстве, і свет мог пабачыць, што беларусы таксама за цывілізаваныя каштоўнасці, роўныя правы і недыскрымінацыю. 
    І, дарэчы, беларусы, якія маюць гомасэксуальную арыентацыю, ваявалі (а магчыма і цяпер ваююць) пад гэтым сцягам у Палку імя Кастуся Каліноўскага на баку Украіны на расійска-ўкраінскай вайне.  
  • За Свабоду!
    02.07.2023
    У свабодных краінах людзі маюць права на гей-парад. Нават ва ўльтракансерватыўных Польшчы і Венгрыі яны праходзяць. Прызвычайвацеся. Ці галасуйце за ябацек і рускамірцаў, пры іх уладзе гей-парадаў няма. Выбірайце. А вось як некаторыя жадаюць, не атрымаецца. Гл.права на свабоду дэманстрацый ў вольных краінах. І гэта яшчэ мінімум, гэта яшчэ дыскусію пра аднаполыя шлюбы не пачыналі... Таму лепш згаджайцесь на гей-парад, каб хоць шлюб быў разнаполы. Нават Качынскі і яго партыя гэта разумеюць ды і апазіцыя польская не будзе аднаполыя ўводзіць. А вось парады хадзілі і будуць хадзіць. Не блытайце кансэрватызм з реакцыянізмам.
  • Пратестун
    02.07.2023
    А Тихановская где?? Или может она гомофобка?!
  • гоблен
    02.07.2023
    "Я Беларус я за ЛГБТ
    Я супраць БЧБ сцягаў на такіх акцыях.Таму што шмат беларусаў якія супраць дыктатуры - супраць ЛГБТ, і ЛГБТ не мае права прыватызіраваць сцяг барацьбы, нацыяальны сцяг."

    Мну ж говорит: олигофрены.)) Логическое мышление - это не про них. Теперь понятно, почему они четыре десятка лет диктатуру свалить не могут. Деточка, они беларусы не хуже вашего. Беларус с большой буквы))
  • хамса и тик-так ходики
    02.07.2023
    гоблен, но-но.. еще ж не четыре)
    понимаю конечно, что ваш Мойсей по пустыне четыре десятка лет водил, но еще ж не читыли)

    с наступающим вас:ь) кстати 3 июля)
  • Зося
    02.07.2023
    Гордасці??? ці гонару?
  • гоблен
    02.07.2023
    "гоблен, но-но.. еще ж не четыре)"
    Всё впереди (гнусно ухмыляецо)
    с таким-то КПД и неповторимым умением прощёлкивать "чёрных лебедей" вы обречены) 😜
    Самый совеццкий народ)🤦 читали в Минске про подвиг совеццкого народа? Это про вас написано. Когда на улицы вышло людейдо горизонта, всё прощёлкать? Это диагноз.
    ПС Один мой школьный товарищ в знак солидарности с минскими маршами 2020 вбегал в холодные воды Атлантики с развивающимся БЧБ) и он это делал на камеру, а мну потом видос прислал
    🤦‍♀️🤦‍♂️🤦
    Всё, что нужно знать о белорусах. Они даже в Штатах не меняются))
  • дочка Максима Дизайнера
    02.07.2023
    "Когда на улицы вышло людейдо"
    так а ради чего (или кого) они вышли? чисто пофоткаться? как тот товарищ из Штатов? ну-да - фотки получились красивые. оценил весь мир) но
    а что кроме дискотек и фоток? что они кроме красивых фоток хотели?
    какие были цели? требования лозунги какие-то были?
  • Люты
    02.07.2023
    Дзе фота Глеба ў касцы з пікай, часу прыбралі? :)
  • mikola
    02.07.2023
    ja baczyu padobny *Vjasiolkavy parad* u Brusseli....15 god tamu...Vesela byla...
  • гоблен
    02.07.2023
    А знаете, кстати, почему те же американцы иль канадцы живут хорошо, а бедорусы в хлеву?! Это нормальный человеческий инстинкт умереть за то, чтоб твои дети лучше жили. Чтоб были свободны, а не рабы. А зачем ещё жить ещё: чтоб есть, ср*** и кого-нибуть переть? Тьфу) мелко. У жизни должна быть цель! Так вот, в 2020 бедоруссы засцали. Жить хотелось. Ну что ж, пусть живут. В хлеву. Из поколения в поколение так. Нет яиц, это национальное 🤦
  • дочка Максима Дизайнера
    02.07.2023
    "Это нормальный человеческий инстинкт умереть за то, чтоб твои дети лучше жили."
    убив при этом кучу коренного населения, а потом жить за счет мира всего?
    это считаете человеческий инстинкт?
  • Максим Дизайнер
    03.07.2023
    гоблен

    Да-да, особенно темнкожие американцы хотели быть рабами, вплоть до 60-х 20-го века. Чушь не неси.
  • Максим Дизайнер
    03.07.2023
    дочка Максима Дизайнера,

    И самим себе в долг давать, печатая вагонами резанную бумагу. 
  •