Комментарии к статье

«Ясное дело — Позняк виноват, кто же еще». Сергей Наумчик отвечает на статью в «Нашай Ніве»

  • Абы не была вайны®
    26.04.2024
    У Беларусі на момант распаду СРСР не было выразна акрэсленай эліты як гэта было ў краінах Балтыі і навад Украіне. Мала таго, пасля ўсіх тэрораў з 1794 што на нашых землях чыніла Расея, беларусы самі сябе не лічылі чымсьці асобным і ўсю сваю гісторыю звязвалі толькі з асобамі якія зьяўляліся па-сутнасьці акупантамі. Стакгольмскі сіндром, калі ахвяра прывязваецца да свайго ката. Але вінаваты канешне Пазьняк))) гэта сверхчалавек і сверхразум, як і зараз у 80 год павінен не на заслужаным адпачынку быць а, як тады пры распадзе СРСР, вырашаць за кожнага чарка-шкварачніка яго праблемы ды яшчэ за свой уласны кошт.
  • Пеця
    26.04.2024
    Абы не была вайны®, пазьняк вiнаваты ў сваей месiянскасцi, самаўпэўненасцi i фанебэрыстасцi. Трэба было разганяць камуняк i браць уладу а не дэбатыраваць i балбатаць у мiкрафон, а ён думаў што ўсiх абыграе, у тым лiку i нейкага там калгаснiка, якi яго абскакаў як палец абасцаў.
  • Каментар Паўла Усава
    26.04.2024
    Разбор артыкула Міколы Бугая ад Паўла Усава
    https://www.facebook.com/story.php?id=1296855356&story_fbid=10231538283222324
  • Рэчаіснасьць
    26.04.2024
    Пеця, так што ж ты не разганяў Пеця, дзе былі такія як ты калі ў 1995 зьбівалі народных дэпутатаў ВСРБ?
  • Хмм
    26.04.2024
    Пеця, а хто заблакаваў ініцыятыву па роспуску камуністычна-нквдшнага Вярхоўнага Савета і абранні новага дэмакратычнага парламента? Заблакаваў Шушкевіч.
    Шушкевіч заваліў датэрміновыя выбары ў Вярхоўны Савет у 1992 годзе. Калі быў рэальны шанец абраць дэмакратычны парламент без камуністаў-цемрашалаў і ветэранаў НКВД.
  • А мы паедзем на сівір а паддажом
    26.04.2024
    Пеця, хто табе замінае іх зараз павыганяць? (многа мудрых кагосьці накіроўваць з голай дупай а сам пры гэтым адсідзіваючымся ў фан-зоне)
  • Пеця
    26.04.2024
    Рэчаіснасьць, калi б пазняк не балбатаў у мiкрафон а ўзяў без лiшнiх слоў уладу i прыдушыў бы iх адразу, то не было бы i 1995 i хворага. А так той начысцiў пысу i выгнаў. Вось рэчаiснасць вам.
  • Пытанне
    26.04.2024
    Пеця, а чаму Шушкевіч не прыдушыў? Да Шушкевіча няма прэтэнзій? Толькі да Пазьняка?
  • Пеця
    26.04.2024
    Каментар Паўла Усава, усаў такi ж балтун, як i навумчык
  • Ага
    26.04.2024
    Пеця, усе балтуны, і толькі адзін Пеця, які працуе супраць Пазьняка пад усімі артыкуламі, і якому няма чаго напісаць акрамя аднатыпных фраз пад кожным артыкулам, не балтун.
  • Навумчык саратнік Пазняка, дзіўна пачуць ад яго іншае.
    26.04.2024
    Навумчык, ты не маешь рацыі, час правадыроў скончыўся і Пазняк выключэннем не будзе.
  • qwerty
    26.04.2024
     Вось і тыкала сеў за клаву.
  • Так
    26.04.2024
    Навумчык саратнік Пазняка, дзіўна пачуць ад яго іншае., прыемна бачыць, што сярод паплечнікаў Зянона Пазьняка інтэлектуальная эліта нашай нацыі, такія як Сяргей Навумчык, Павел Усаў, Юрка Цехановіч і іншыя.
  • Ботам
    26.04.2024
    Лукаботы ваш выхад, за свайго агента Пазняка
  • Ботам
    26.04.2024
    Пытанне, Фредди, Федзя, Кіллер троляў, Ага і інш, ваш выхад на працу. За агента Нафталіна.
  • Дыньку
    26.04.2024
    Ботам, столькі людзей за разумнага, паспяховага палітыка Зянона Пазьняка, што вам аж абідна?
  • FF
    26.04.2024
    І гэта Навумчык яшчэ не згадаў, што незалежнасць якраз і сталася вынікам працы Пазняка з наменклатурай. Менавіта ён пераканаў прамаскоўскі парламент прагаласаваць за незалежнасць.

    Але ж ва ўсіх ужо ўкараніўся міф, што не ішоў на кампрамісы
  • ПЯТРО
    26.04.2024
    С интересом прочитал ответ Наумчика, достойный, аргументированный. Но именно им о подтверждает правильность мнения Бугая - надо было идти на сделки с тогдашними элитами. Напрасно он сравнивает их с лукашенковскими, это не совсем корректно, тогда это были законно избранные представители, а не диктаторская клика, захватившая власть. А БНФ в итоге всё равно распался на две партиии.
  • Очевидец
    26.04.2024
    Науичик, почему, собрав 400 тысяч подписей в 92- м году о недоверии вс 12 созыва, утершись отказом шушкевича провести референдум, БНФ утерся этим, а, не собрав тысяч 20-40 подписантов, не повели их на Минск? Мой ответ очевидца: вы все струсили, оказались слабаками как политики. И далее вы все закономерно проиграли.
  • qwerty
    26.04.2024
    Очевидец , згодны з вамі. Гэта сталася велізарным расчараваннем. 
  • Пытанне
    26.04.2024
    Очевидец , вы ж там прысутнічалі паўсюль (інфа з вашых каментаў да артыкула М.Бугая) чаму не зрабілі? Чаму не сабралі 20-40 тысяч і не павялі на Мінск?
  • Пеця
    26.04.2024
    Очевидец , не чапай Пазняка, расіянін
  • Пеця
    26.04.2024
    Пытанне , а чаму пазьняк не павёў? вам пытанне.
  • Аналітык
    26.04.2024
    Пазняк і ягоныя упартыя прыхільнікі няспынна заўважаюць здольнасць стратэгічнага прадбачання Пазняка - маўляў ён бачыў будучыню. Але любая стратэгія прадугледжвае ня толькі бачанне будучыні, але і паступовае далучэнне да яе патэнцыйных прыхільнікаў. У якіх натуральна могуць існаваць і ўласныя інтарэсы, якія варта ўлічваць дзеля стварэння ўстойлівай дэмакратычнай кааліцыі. Так, магчыма казаць, што гэта атрымалася зрабіць прынамсі аднойчы - 25.08.1991. Але потым...
    Мы і дагэтуль бачым агрэсіўнае стаўленне Пазняка, Беленькага, Вусава да ўсіх, хто падзяляе каштоўнасці беларускай незалежнасці і дэмакратыі, але мае разыходжанне (у большасці за ўсё часовае) па некаторых пытаннях праграмы Пазняка, якая мае шмат недэмакратычных рысаў.
    Але пры дэманстратыўнай канфрантацыі з дэмакратычнымі сіламі Пазняк адносна лагодна ставіцца да Лукашэнкі. Стратэгія "не злаваць дзеда" - гэта менавіта ад Пазняка. Маўляў, лукашэнка - першы, хто зацікаўлены ў захаванні беларускай незалежнасці, бо менавіта яна гарантуе захаванне ягонай асабістай улады. З часам гэта нібыта непазбежна прывядзе да адлігі, пад час якой вырасце нацыянальна арыентаваны пласт грамадства, які і зробіць змены. Як гэта было пад час гарбачоўскай перабудовы.
    Але гэта памылка. Лукашэнка - гэта дакладна не Гарбачоў, а жорсткі дыктатар. Любы апазіцыйны Лукашэнку пласт легальна існуе толькі ў дазволенай рэжымам мыльніцы пад пільным кантролем спецслужб. Адначасова далейшае панаванне Лукашэнкі адзначае захаванне неэфектыўнай эканамічнай мадэлі, якая можа існаваць толькі за кошт расейскай падтрымкі. І іншага быць ня можа, бо галоўнае ў гэтай мадэлі - захаванне вялізарнай колькасці матэрыяльна залежных ад рэжыма людзей, а пытанні як эканамічнай эфектыўнасці - справа другасная. За гэта даводзіцца плаціць узмацненнем залежнасці ад Расеі, пашырэннем расейскага ўплыву і русіфікацыяй. А гэта і ёсць фактары спачатку інтэграцыі, а потым і інкарпарацыі Беларусі ў Расею. Бо яны ствараюць умовы, калі ў пэўны момант расейскія прапаганда і агенты ўплыву прывядуць да дасягнення згоды ў беларускім грамадстве на конт пазбаўлення ад больш непатрэбнай намінальнай незалежнасці Беларусі.
  • Пеця
    26.04.2024
    Аналітык, гэта не памылка, а агентурны тэзiс, якi транслiруе пазьняк. I ён спалiўся на iм.
  • Да
    26.04.2024
    Аналітык, абсолютно верно. а позняк пролукашист
  • Рэчаіснасьць
    26.04.2024
    Аналітык, Пазьняк прапануе слушныя рэчы, а што прапануеш ты , аналіцег, не зусім зразумела. І сваю прапанову калі ласка падцвердзі ўласным прыкладам, каб мы дакладна ўбачылі што ты не балабол пусты, і Пазьняк сапраўды не правы ў нечым.
  • Пытанне
    26.04.2024
    Аналітык, прывядзіце прыклады "некаторых пытаннях праграмы Пазняка, якая мае шмат недэмакратычных рысаў". Што вам не падабаецца, з чым вы нязгодны?
    І якую праграму вы маеце на ўвазе пад "праграмай Пазьняка". Напішыце яе назву.
  • Пытанне
    26.04.2024
    Аналітык, "Але пры дэманстратыўнай канфрантацыі з дэмакратычнымі сіламі". Назавіце, каго вы маеце на ўвазе пад "дэмакратычнымі сіламі"? Якія арганізацыі, якіх палітыкаў?
    Тых, у якіх "Пуцін мудры, мудрая Масква, Россія нам не враг"?
  • Хмм
    26.04.2024
    Аналітык, Стратэгія "не злаваць дзеда" - гэта стратэгія Рыгора Астапені якую сфармуляваў Арцём Шрайбман.
    У Пазьняка стратэгія: стварэнне беларускай вызвольнай арміі і знос рэжыму Лукашэнкі.
  • Нейкае абы што
    26.04.2024
    Аналітык, "Маўляў, лукашэнка - першы, хто зацікаўлены ў захаванні беларускай незалежнасці, бо менавіта яна гарантуе захаванне ягонай асабістай улады. З часам гэта нібыта непазбежна прывядзе да адлігі, пад час якой вырасце нацыянальна арыентаваны пласт грамадства, які і зробіць змены".

    Хлусня і чарговая маніпуляцыя. Зянон Пазьняк пастаянна кажа, што Лукашэнка знішчае нацыю і ўсё беларускае. І што горшага нішчыцеля беларусчыны, чым Лукашэнкі, не ведала беларуская гісторыя. І што дзеля ўлады Лукашэнка прадасць усё - і незалежнасць у тым ліку. Што ён і робіць.
  • Нейкае абы што
    26.04.2024
    Аналітык, ну і фантазіі ў вас - пра "гарбачоўскую перабудову". Нідзе такога Пазьняк ніколі не казаў. Хопіць яму прыпісваць свае фантазіі.
  • Аналітык
    26.04.2024
    Пеця, я ані ў якім разе не лічу Пазняка агентам. Ён разлічвае на паўтор шляху 80х, калі гарбачоўская перабудова і ўнутрыпалітычная лібералізацыя стварылі ўмовы для ўзнікнення палітычнай апазіцыі. У прынцыпе, 2020 звонку выглядаў пэўнай рэінкарнацыяй гэтага шляху. Але Гарбачоў ніколі ня быў дыктатарам, а Лукашэнка - з'яўляецца. У Гарбачова не было вонкавай матэрыяльнай падтрымкі ягонага рэжыма, за кошт чаго было б магчыма залагодзіць масавую незадаволенасць, а за Лукашэнкай стаялі і стаяць Пуцін, Патрушаў і астатнія удзельнікі крамлёўскай банды. І для іх усіх не існуе аніякіх правілаў альбо маралі. Таму яны не спыняцца перад тым, каб рукамі наймітаў тапіць у крыві любы мірны пратэст. Гэта адзначае, што ў Беларусі непазбежныя альбо румынскі варыянт, альбо паўстанне ў выпадку паўнавартаснага ўключэння Беларусі ў вайну, бо тады непазбежная прымусовая мабілізацыя ЛДНР-style без матэріяльных стымулаў для войска.
  • Хмм
    26.04.2024
    Аналітык, "Ён разлічвае на паўтор шляху 80х, калі гарбачоўская перабудова і ўнутрыпалітычная лібералізацыя стварылі ўмовы для ўзнікнення палітычнай апазіцы".
    Нейкае трызненне напісалі. Пазьняк ясна сказаў, што Беларусь акупаваная. Якая яшчэ "перабудова, апазіцыя, лібералізацыя" можа быць пад акупацыяй? Вы што, не бачыце, што адбываецца? Уся апазіцыя ў Беларусі выразана пад ноль. Нават грамадскія і праваабарончыя арганізацыі - усе знішчаны.
    Толькі дэакупацыя пры аслабленні Расеі. Для гэтага Пазьняк падтрымлівае стварэнне беларускай вызвольнай арміі.
  • Зянон Пазьняк супраць Лукашэнкі
    26.04.2024
    Да, ЗЯНОН ПАЗЬНЯК: ПРА ЛУКАШЭНКУ, АД ЯКОГА ТРЭБА ПАЗБАВІЦЦА. https://www.bielarus.net/archives/2020/08/24/5703
  • Пеця
    26.04.2024
    Рэчаіснасьць, якiя слушныя рэчы, вы ўжо зусiм апупелi? 30 гадоў у лайне сядзiце, юбiлей летам будзе
  • Пеця
    26.04.2024
    Пазьняк i лукашэнка у чымсi адзiнакавыя, адзiн псiхапат, другi нарцысс. Псiхапат прадказальна абыграў нарцыса.
  • Пытанне
    26.04.2024
    Пеця, мы сядзім у лайне, а вы ў чым? У шакаладзе?
  • Пеця
    26.04.2024
    Пытанне , я сяджу і клацаю па клавішах
  • Аналітык
    26.04.2024
    Пытанне , любая палітычная сіла, якая выступае за пабудаванне моцных дэмакратычных інстытутаў, якія не дазволяць дыктатуры аднавіцца, і правядзенне свабодных выбараў - з'яўляецца дэмакратычнай. Нагадаю, што дыктатура прыйшла ў Беларусь не ў траўні 1994, калі адносна дэмакратычна абралі папуліста Лукашэнку, а менавіта напрыканцы 1994, калі ўпершыню адбылася атака ўлады Лукашэнкі на незалежныя СМІ, і не знайшлося дэмакратычных інстытутаў, якія б здолелі абараніць свабоду слова.
  • Пеця
    26.04.2024
    Хмм, а дзе вызвольная армiя? Дзе нейкi там савет пра якi пазьняк абвяшчаў? Нiчога няма, адна балбатня.
  • Аналітык
    26.04.2024
    Хмм,але значна раней за Астапеню Пазняк асудзіў пратэст 2020, маўляў яшчэ было рана. Што гэта, як "не злаваць дзеда"? Між тым рэвалюцыя ніколі не адбываецца па сігналу - па сігналу адбываюцца толькі перавароты. Рэвалюцыя пачынаецца па трыгеры - нейкай падзеі, якая перапаўняе чару цярпення вяликай колькасці людзей.
  • Хмм
    26.04.2024
    Аналітык, хлусня. Пазьняк папярэджваў аб небяспецы. Казаў, што трэба перачакаць некалькі дзён, пакуль на вуліцах узброены АМАП. Не падстаўляцца бяззбройным непадрыхтаваным да сілаваго супраціва людзям пад збіццё, і далей ладзіць забастоўку і гэтак далей.
    https://www.bielarus.net/archives/2020/08/08/5673 "Зянон ПАЗЬНЯК: ПАПЯРЭДЖАНЬНЕ АБ НЕБЯСЬПЕЦЫ"

    Людзі яго не пачулі, выйшлі бяззбройныя і бяз сродкаў самаабароны на вуліцы пад дубінкі, былі збітыя. Але не разышліся і працягнулі выходзіць. І Пазьняк канечне падтрымаў. Выходзіў за мяжой на акцыі падтрымкі, казаў, што трэба рабіць далей. https://m.youtube.com/watch?v=4nNzulAxQos Зянон Пазьняк: Аб беларускім нацыянальным пратэстным руху 16 жнівень 2020)
  • Так
    26.04.2024
    Хмм, пазьняк усяляк спрабаваў каб забастоўка правалiлася.
  • Так
    26.04.2024
    Так, хлусня.
  • Аналітык
    26.04.2024
    Нейкае абы што , Зянон Пазьняк пастаянна кажа, што Лукашэнка знішчае нацыю і ўсё
    беларускае. І што горшага нішчыцеля беларусчыны, чым Лукашэнкі, не
    ведала беларуская гісторыя


    Адзінае іншаму не супярэчыць. Ніхто не заяўляў пра тое, што Лукашэнку патрэбная менавіта беларуская дзяржава. Лукашэнку патрэбная намінальна незалежная і міжнародна прызнаная расейскападобная дзяржава, каб няспынна смоктаць з Крамлю і імперыялістычна настроенага расейскага грамадства падтрымку ў якасці крыху сваеасаблівага, але ідэялагічна найбліжэйшага хаўрусніка. Але без неабходнасці апускацца да статусу умоўнага Кадырава ў стасунаках з Крамлём, бо статус правінцыйнага князя - рэч ненадзейная.
  • Пеця
    26.04.2024
    Дэмагог навумчык накатаў простынь дэмагогii на такую ж балбатню i неiснуючыя памылкi. А памылка ўсяго адна ў 1991 1992 годзе трэба было рабiць рэвалюцыю i браць уладу сiлай, разганяць к бенi мацеры гэцiх камунякаў, а не ля мiкрафона трындець але аб гэтым яны маўчаць. Самi i далi мiкрафон калгаснiку на якiм ён iх абскакаў.
  • ПЯТРО
    26.04.2024
    Прапаную Пазняка растраляць, Лукашэнку ўзнагародзіць, а Свеце сабраць грошы на новы касцюмчык
  • Пытанне
    26.04.2024
    ПЯТРО, а Міколу Бугаю што з гэтага прапануеце? Расстраляць, узнагародзіць ці сабраць грошы на новы касцюмчык?
  • Пытанне
    26.04.2024
    ПЯТРО, з чаго Пазьняка будзеце расстрэльваць? З нагана прадзядулі-нквдшніка?
  • Лукашэнка
    26.04.2024
    Народзец у нас харошы, толькі яго трэба п.ць
  • Gorliwy Litwin
    26.04.2024
    як ні дзіўна, адказ Навумчыка мне спадабаўся болей. Упершыню. Лаканічны, сканцэнтраваны на самым галоўным. Як у класнага прафесійнага адваката. Баюся, што ў катастрофе (з пункту гледжання меншасці жыхароў РБ) ці ў трыюмфе (з пункту гледжання большасці) 1994 г. нельга прызначыць нейкага аднаго галоўнага вінаватага. Навумчык выдатна паказаў што віна Шушкевіча, за якога я асабіста галасаваў тады, напалоханы Пазьняком, нашмат большая чым віна Пазьняка. І нават Карпенка, якога я дагэтуль па інэрцыі ідэалізую - далёка не такі белы і пушысты.

    Насамрэч, Лукашэнка адбыўся як першы ўсеўладны этнарх беларусоў не праз памылкі Пазьняка і ўсіх астатніх, а таму што на тое была няўмольная калектыўная воля Шчырага Сялянскага Этнасу, назапашаная за добрых 500 гадоў. Люццы шчырыя этнавясковыя хацелі, каб імі нарэшце пачаў кіраваць Свой, Родны, Шчыры - і яны яго атрымалі ў асобе шчырага лукашэначкі. І ніхто не змог бы гэта прадухіліць. 

    Насамрэч, найлепшым выбарам для Пазьняка быў зусім не той пра які піша Мікола Бугай. А роля лідара каталіцкай канфесійна-культурнай меншасці са сваймі спецыфічнымі інтарэсамі. Каталіцкая сініца ў руках, а не фантомны "агульнабеларускі журавель" у небе - злавіць якога мог толькі паслядоўна хітры і бязлітасны несцерка-лукашэначка. Для гэта трэба было ўбачыць гэтыя інтарэсы і іх адрознасць ад уласна беларускіх, дапамагчы аформіцца гэтай адрознасці. Вось дзе Пазьняка і нас усіх пагубілі мегаламанія, нарцысізм. А супольнасць гэтая не створаная і дагэтуль А што да спадара Бугая дык ягоныя публіцыстычны талент і назіральнасць яшчэ атрымаюць сваю ўзнагароду. Чалавек ён даволі малады і таму дажы да таго акна магчыаасцяў пра якое піша. Галоўным элементам якіх будзе неабходнасць усё дараваць Красаўцам, прызнаць іх адзіным магчымым хрыбтом Беларускае Сялянскае Дзяржаўнасці, перагарнуць старонкі 2020-х без люстрацый і кампенсацый і працягваць будаваць далей гэтую Дзяржаўнасць у якасці аднаго з галоўных ідэёлагаў і апалагетаў. То бок, пайці шляхам, які сёння найбольш яскрава ўвасабляе Мудры Марзалюк
  • Пеця
    26.04.2024
    Gorliwy Litwin, пабойцеся,Бога, якi к х.ю этнарх, хацiце сказаць што беларусы нацыя псiхiчна хворых што выбрала сабе псiхiчна хворага? Цi ён проста вылез за кошт дэмагогii i папулiзма, надурыў беларусiкаў i таго ж пазняка як аслоў? А ў пазьняка быў шанец, стаць лiдэрам рэвалюцыi беларусоў, але не выкарыстаў чамусць ён гэты шанец. Вось iнезразумела чаму.
  • Ігрэк
    26.04.2024
    Усе слушна і па тэме. Алеж параўноўваць сілавікоў таго часу і сеньняшніх неяк некарэктна. Што прыкра, тое што БНФ ды іншыя нацдэмаўскія плыні ні тады, ні ў наступныя гады так і няздужылі аб'яднацца. Тады ўжо ня толькі БНФ ды камунякі існавалі.
  • Рэчаіснасьць
    26.04.2024
    Ігрэк, чаму ж не карэктна, па сваёй сутнасьці такія ж самыя, нічога не зьмянілася
  • Нейкае абы што
    26.04.2024
    Ігрэк, ой, якія харошыя былі сілавікі ў канцы 80-х! Як цудоўна збівалі людзей і залівалі газам у Курапатах у 1988м! (Так жа як і ў 2020м, хто не ў курсе.)
  • Упс
    26.04.2024
    Ігрэк, Ой, а куды раптам падзелася ўчорашняя каманда падтрымкі Кебіча? Засталася толькі каманда падтрымкі сілавікоў (Ігрэк).
  • Хмм
    26.04.2024
    FF, у ФБ журналіст Белсата (і былы супрацоўнік Радыё Свабода) Віталь Цыганкоў на ФБ старонцы Паўла Усава прадэманстраваў поўнае неразуменне тэрміна "кампраміс".
    І гэты чалавек вядзе перадачы, тлумачыць гледачам з экрана роўныя рэчы...Сам не разбіраюся ў элементарнымі....
    Ён, дарэчы пастаянна і ўпарта называе прамаскоўскі марыянетачны рэжым Лукашэнкі, якія знішчае ўсё беларускае, "беларускім". І як яму ні тлумачылі, усё роўна рэжым Лукашэнкі ў яго "беларускі". Не дыктатарскі, не антыбеларускі, не прарасейскі. А "беларускі".
  • Дзякуй Навумчыку
    26.04.2024
    Дзякуй спадару Навумчыку за развёрнуты каментар.
  • Пеця
    26.04.2024
    А можа яны проста агенты? Як iм (навумчыку i пазьняку) далi так лёгка змыцца ?
  • Пнця
    26.04.2024
    Пазьнях стратэээх. Але не рэвалюцыянер. Усё прасраў. А Быў бы рэвалюцыянер то абскакаў бы i псiхапата. Яшчэ варыянт што агент псiхапата. Iнакш як гэта ўсё зразумець
  • Так
    26.04.2024
    Можна бясконца дыскутаваць і фантазіяваць "калі б", але факты такія, што прарасейскія беларусы абралі прарасейскага кандыдата і шлях у Расію. Кропка.
  • Хмм
    26.04.2024
    Так, гэты Мікола Бугай піша, што трэба "ціха спрыяць захаванню ўлады Кебічам". Які да мозга касцей прарасейскі ды яшчэ і супрацоўнік КДБ (пра што сам Кебіч пісаў у сваіх мемуарах).
  • Максим Дизайнер
    26.04.2024
    Диванные змагары и мамкины ыксперты устроили мортал комбат в комментах. Кем был Позняк, чтобы ему просто так что-то отдала толпа советской партийной номенклатуры?Кучка "оппозиции" с национальным колоритом на фоне полностью обрусевшего пролетарского замученного быдла. Поэтому и пошел брататься с коммуняками. Западу видать не очень то было и нужно. И за кого это колхозное и пролетарское замученное быдло могло еще проголосовать? За культурного прогрессивного интеллигента или "своего из народа".Эти культурные московские партийные крысы на пару с США устроили им 90-е. У Пазняка не было ни одно шанса. Либо стелиться под коммуняк, и становиться министром культурки. Либо быть закопанным, как сами знаете кто. Либо уезжать. При всем уважении к заслугам Зенона Станиславовича на почве национального возрождения и сохранения культуры народца.
  • Gorliwy Litwin
    26.04.2024
    самая вялікая памылка Пазьняка ў тым што ён увогуле прызнаў сябе "бела-русам", заміж таго каб заклікаць да стварэння новай-старой нацыі літвінаў на тэрыторыі Вайшнорыі, часткі былой гістарычнай Літвы, дзе за яго ў выніку і прагаласавала большасць. Але ён працягнуў пялегаваць фантомныя мары пра лідарства ў нейкай там Шчырай Бела-Русі. З такім жа поспехам як старуха з казкі Пушкіна мог бы захацець стаць Валадаркай Марскою. Вельмі важна зразумець межы сваіх кампетэнцый і інтарэсы тых людзей якія насамрэч гатовыя за табой пайсці. Што ён хоць тады хоць цяпер можа прапанаваць ісцінна-рускім праваслаўна-чэкісцкім люццам Прыдняпроўя? толькі дапамог ім разграміць каталіцкую літвінскую справу. Цяпер усе дррыжаць за лёс Сувалкаўскага калідору, а Гродна назаўжды апынулася ў Рускім Тупіку
  • из рб
    26.04.2024
    Что говорить про Позняка, если для него Бабарико большее зло чем Лукашенко. Неудивительно что он все профукал и помог своей глупостью и самоуверенностью придти к власти Лукашенко. Такой соперник просто подарок
  • Газпром - кашалёк Крамля
    26.04.2024
    из рб, Лукашэнка гэта прамаскоўскі інтэгратар, з куратарамі ў ФСБ (Патрушев, напрыклад), нелегітымны. Бабарыка гэта такі ж самы прамаскоўскі інтэгратар, з куратарамі ў ФСБ (Д.Карако, напрыклад), толькі - калі б фсбшніца Ярмошына правяла яго праз выбары, быў бы легітымны.

    Чаму легітымны інтэгратар з куратарамі ў ФСБ горшы за нелегітымнага?

    Бо ў выпадку з нелегітымным унас у будучыні ёсць шанец адмяніць усё, што ён нападпісваў з Масквой. У тым ліку дамовы вайсковай сферы, з-за якіх наша армія і прамысловасць стала абслугай расейскіх акупантаў Украіны.

    У выпадку, калі б Бабарыка стаў легальным кіраўніком краіны, то шанцаў адмяніць нешта ўжо ня будзе. Бо гэта выбар народа. І ўсё інтэграцыйнае, што працягне Бабарыка, будзе легалізаванае.
  • Лукашэнка=расея=вайна
    26.04.2024
    Газпром - кашалёк Крамля , Бабарыка бы не развязываў вайны гэта факт. Бабарыка=Газпром, а яны былi супраць вайны. Пазьняк пракалоўся цi заведама iграў на руку лукi. Выбiрайце варыянт.
  • из рб
    27.04.2024
    Газпром - кашалёк Крамля ,  это всего лишь ваши фантазии ничем не подкрепленные, а реальные факты - Бабарико в тюрьме. Вы приписываете то, что человек не сделал и при этом он хуже для поздняковцев, чем Лукашенко. 
  • Газпром - кашалёк Крамля
    26.04.2024
    Лукашэнка=расея=вайна, Дык і Лукашэнка не развязаў. Вайну развязала Расея з тэрыторыі Беларусі. Бабарыка, як і Лукашэнка - за інтэграцыю з Расеяй, саюзную дзяржаву, одкб, вайсковы саюз з Расеяй. Таму было б тое ж самае, што і пры Лукашэнку: Расея б увяла свае войскі і атакавала Украіну, не пытаючыся Бабарыку як яна не пыталася Лукашэнку.
  • Лукашэнка=расея=вайна
    26.04.2024
    Газпром - кашалёк Крамля, а Кiеў за тры днi", а войскi, якiя ён запрасiў i уцягнуў iх у сюды. Развязала, з прамой дапамогай лукашэнкi. Уся яго свора рыхтавалася i дапамагала расее развязаць вайну. I развязалi. Гэта такi ж развязальшчык вайны як i пуцiн, а не не ахвяра. Дзяржаўны злачынец.
  • Газпром - кашалёк Крамля
    26.04.2024
    Лукашэнка=расея=вайна, усё верна.
  • Балбесам невероятным
    27.04.2024
    из рб, конечно хуже. ибо он готов был войти в состав росии быстрее чем лукашенко. 
  • Gorliwy Litwin
    26.04.2024
    Пазьняк можа і параноік калі ледзь не ўсіх кляйміць Агентурай але канкрэтна ў выпадку Міколы Бугая як і ў многіх многіх іншых - ён якраз такі не памыляецца. Ну і Мікола Бугай жа адназначна абазначыў свае дзеянні ў наступным Акне Магчымасцяў: забяспечыць інтарэсы тых сілавікоў якіх Шчырая Белая Русь здолела выхаваць на дадзены момант, гэта значыць Красаўцаў. Сам артыкул Бугая ж не пра мінулае, як падумалі многія. Ён пра будучыню. Пра тое каб у наступным Акне Магчымасцяў ніхто і не пікнуў пра нейкія там люстрацыі ды кампенсацыі. А потым
    запісацца міністрамі культуркі да Красаўцаў і хітрадупа разбураць Сістэму знутры. Як робя ўжо Мудры Марзалюк а раней Латушка і нават цэлы лёгіён
  • Валя
    26.04.2024
    Пазьняк агент , гэта факт
  • Пеця
    26.04.2024
    Пачытайце iх вось тут, сектанты, такiя ж як i луканутыя. Абагаўляюць, слепа вераць iх кадру якi пакiнуў iх нi з чым.
  • Рэчаіснасьць
    26.04.2024
    Пеця, нічога падобнага, вера тут ніякім бокам. Яшчэ 30 гадоў таму было ўсім зразумела што ён робіць усё па розуму, падрыхтаваў эканамічную праграму, сабраў каманду прафесіяналаў, і прапанаваў беларусам будаваць сваю краіну. Але ж гэта так цяжка Пеце ўстаць з канапы, прыняць удзел у жыцьці краіны, вучыць родную мову, несьці адказнасьць, прыкладаць намаганьні. А тут яшчэ прапаганда рашкі заліваецца ў вушы. Пазьняка пакінулі амаль усе сам насам з беларускай ідэяй. Атрымалі тое, пра што казаў Пазьняк і папярэджваў, то бок тое што і павінна было. Звычайная лёгіка і разлік, матэматыку не падманеш.
  • Такая вось рэчаiснасць
    26.04.2024
    Рэчаіснасьць, беларускую iдэю яму нiхто не адмаўляе, пытанне яму па 2020, калi наўмысна зпрацаваў на руку лукi, не хацеў каб Бабарыка быў прэзiдэнтам? I што ў вынiку? Вайна, гулаг, забойствы. Трэба было тады падтрымаць народ. А ён знiк. Чакаў пакуль бабарыку знiшчыць? Дачакаўся.
  • Палітыка? Гэта для дарослых!
    26.04.2024
    Рэчаіснасьць, ну так... Выніковы палітык. Вынікі відавочныя. "сабраў каманду прафесіяналаў, усім прапанаваў..." Яшчэ вынікі ёсць? Ага, яшчэ ж стварыў Раду і Сакратарыят! І канешне ўзначаліў іх. Яшчэ моцныя словы перад аднадумцамі: "Усё нішчыцца, Расея - рэлікт Сярэднявечча, а навокал спрэс агенты-агенты-агенты... "
    І мілыя свайму фан-клюбу "дробязі": нічога не трэба рабіць, на выбары не хадзіць, народу сядзець ціха, далей ад палітыкі, "на Лукашэнку ў беларускага народа імунітэт". Людзі, гэта як? Гэта нармальна? Фан-клюб Пазняка таму і сказаць у адказ нічога не можа. Толькі агрызаецца, бо так соладка былр пачувацца ў капсуле ўяўнай святасці сярод "рускамірнана быдла", якім яны называюць беларускі народ.
  • Бабарыка - праект Крамля
    26.04.2024
    Такая вось рэчаiснасць, учора ў каментах ўсе за Кебіча глотку ірвалі, сёння за Бабарыку. Бабарыка - праект Крамля.
    Праект Крамля прывядзе Беларусь у Расею.
  • Лукагэбне
    26.04.2024
    Бабарыка - праект Крамля , Беларусь ужо прыведзена ў расею, i не толькi ў расею а яшчэ i ў вайну.
  • Бабарыка - праект Крамля
    26.04.2024
    Лукагэбне, Лукашэнка - крамлёўская марыянетка. Ад самага пачатку. Успомніце, што першае зрабіў Лукашэнка? Першае, што ён зрабіў, увёў дзяржаўную расейскую мову, спаліў беларускія школьныя падручнікі, развярнуў краіну ў бок інтэграцыі з РФ. І далей крок за крокам здаваў суверэнітэт і інтэграваўся з Расеяй.
  • ПЯТРО
    26.04.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Gorliwy Litwin
    26.04.2024
    Здаецца не было фармальнай забароны на агітацыю? Збіраюся галасаваць на выбарах у КР за Георгія Дзмітрука, су-старшыню БХД, які ўзначальвае спіс нумар 1 , супольны з партыяй "Народная Грамада". добра ведаю Дзмітрука, з часоў калі сам уваходзіў у Аргкамітэт БХД, сачу за ягонай дзейнасцю з тых часоў і пакуль не расчараваўся. У гэтым жа спісе - такія вядомыя палітвязні як Мікалай Статкевіч і Павел Севярынец, і мабыць, няма спрытных перабежчыкаў з ліку нядаўніх лукашыстаў. Таму рэкамендую галасаваць за гэты спіс наіўным рамантыкам, якія вераць што ў наступным Акне Магчымасцяў можна абысціся без кампрамісаў з Красаўцамі ў імя, нібыта "найвышэйшых інтарэсаў сялянскага Этнасу". Дарэчы, мала які іншы горад, як родны Дзмітруку Кобрын, так зацята выступіў супраць гвалту і фальсіфікацый у жніўні 2020 г. - як і амаль усё Заходняе Палессе. Мудрым прагматыкам кшталту Міколы Бугая за гэты спіс - не галасаваць у ніякім выпадку, як зрэшты, яны і без маёй падказкі выдатна ведаюць!
  • Беларус
    26.04.2024
    Gorliwy Litwin, Кобрын не Палессе, тым больш заходняе
  • Заўважце
    26.04.2024
    Газпром-кашалек лука гэбэшнiк, чаму яны за пазьняка працуюць? Пазьняк на нейкай нiтачке i яго паводзiны вельмi выклiкаюць шмат пытанняў. Нейкiя ёсць у iх дамовы.
  • Пеця
    26.04.2024
    Заўважце, таму што ў пазььняка i лукаша бабарыка адзiн вораг.
  • Бабарыка - праект Крамля
    26.04.2024
    Пеця, заўважце, што Лукашэнка і Бабарыка - абодва - праект Крамля.
    А Пазьняк супраць усіх маскоўскіх праектаў.
  • Пеця
    26.04.2024
    Бабарыка - праект Крамля, бабарыка ў турме, ужо 2 гады вайна, а пазьняк занят змаганнем з бабарыкай, ну цi не агент?
  • Пеця
    26.04.2024
    Падтрымліваю Пазняка
  • Пеця
    26.04.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Гэта вiдавочна
    26.04.2024
    Пазьняк не проста шкоднiк, ён агент i правакатар лукашыскi.
  • Пеця
    26.04.2024
    Гэта вiдавочна, што Пазняк мае рацыю
  • Пора вперед
    26.04.2024
    Сколько вы еще будете жевать и чмокать девяностые?
  • Ок
    26.04.2024
    Пора вперед, вярніце што было ў 90-я: Незалежнасць, бел-чырвона-белы сцяг, Пагоню. І пойдзем наперад.
  • Палітыка? Гэта для дарослых!
    26.04.2024
    А Навумчык як дзіця малое - "а гэта ня я, гэта ўсё Шушкевіч вінаваты!" "і Карпенка!". А мы з Пазьняком не, наша хата з краю.
  • Boba
    26.04.2024
    Палітыка? Гэта для дарослых!
    Ты читало или нет? Думать научись для начала.   
  • Хмм
    26.04.2024
    Палітыка? Гэта для дарослых! , а Мікола Бугай з яго "трэба ціха спрыяць захаванню ўлады Кебічам" (які за ўваход Беларусі ў склад Расеі і расейскі рубель), гэта для дарослых ці як дзіця малое?
    Ці нешта іншае? Што?
  • Палітыка? Гэта для дарослых!
    27.04.2024
    Хмм, гэта прыватнае меркаванье Бугая. 90-я гады - пара энтузіязму, спадзяваньняў і магчымасцяў.
    Пры прым'еры Кебічу раскол эліт шырыўся ды ахопліваў усю наменклатуру ад верху да самага нізу. І пляваць яны хацелі на маскоўскія імперыялістычныя загоны. Так, усе хацелі грошай, уласнага бізнесу, капіталізму, а не камунізму. Літаральна ўсе апрача малога адсотка шызанутых олдаў. Камсамольскія сакратары спарадзілі массу фірм на падставе сваіх сакратарскіх магчымасцяў. Учарашнія сакратары КПСС не адставалі. Будаўніцтва, золата, банальнае пасрэдніцтва, пасля вытворчасьці.... Схемы былі самыя дзіўныя і нахабныя. Усе шукалі спосаб. Таму наменклатура і ставіла еа Кебіча, бр ьачыла тут СВАЕ персанальныя шанцы. Вось ім і трэ было прапаноўваць Беларусь капіталістычную, а не пагражаць люстрацыямі і "мы з вамі яшчэ разбьяромся". Ага, купка рамантычных мастакоў і бюджэтнікаў гуманітарных інтэлігентаў апантана грозіць усім астатнім ў краіне. Тады, "пры Кебічу", улада не была маналітная, ці поўная бяздарных шасцёрак, як цяпер. Не ведаю як з самім Кебічам, але з астатнімі было з кім размаўляць і працаваць. Але ўсё зьвялі на нішто: толькі да дэманстрацыі сваёй прыгожай непрымірымасьці, ах-ах, мы такія правільныя... з кляёначкай.. Ну а апраўданьне цяпер самае дзікае: "народ быў не той", аказваецца.
  • Балбесам невероятным
    27.04.2024
    Палітыка? Гэта для дарослых! ,
    "народ быў не той", аказваецца.

     Бред пропагандиста. Ясно было сказано народ советизирован и русифицирован до такой степени что все что он может выбрать такое же себе подобное чучело лукашенко. украинцы имея возможность спасти страну выбрали квнщика голобродько и теперь потеряли все и погибли сотни тысяч. кто у них виноват? Порошенко? 
  • Valadzimir
    26.04.2024
    Самая галоўная "памылка" З.Пазьняка - ягоная непрыхаваная фанатычная нянавісць да Расеі, безьліч разоў засьведчаная ім публічна. Калі б ён прыйшоў да ўлады, гэты ягоны "патэнцыял" абавязкова быў бы выкарыстаны зьнешнімі сіламі -  і ўсё гарантавана пайшло бы па ўкраінскім сцэнары і ўрэшце рэшт завершылася б тым жа - вайной. Напэўна, "умом" ён гэтага не жадаў, але, падазраю, "у глыбіні душы" такую перспектыву зусім не выключаў. А вось беларускі савецкі "чарка-шкварачны" "народец", які за гады ваенных ліхалецьцяў напакутваўся як ніякі іньшы, - і тады было яшчэ шмат жывых сьведкаў тых жахаў, -  мяркую, гэта адчуў нутром і адразу "раскусіў" палымянага "змагара за Незалежнасьць" . І для адэкватных людзей, мяркую, гэта таксама было ясна. І, як здаецца, гэта было самай галоўнай "глыбіннай" прычынай, з-за якой палітычны лёс Пазьняка быў тады прадвызначаны, як зараз прадвызначаны палітычны лёс ягоных ваяўнічых прыхільнікаў.
  • Памяркоўны
    26.04.2024
    Valadzimir, вот где согласен с Пазьняком так это в отношении к России и русским.  
  •