Комментарии к статье

Кнырович: Мне не жалко людей, которые стоят в очереди на границе

  • Ясненька
    06.05.2024
    З'ехаўшым беларусам можна катацца дзе захочаш. А застаўшымся ў лукашэнкаўскім канцлагеры нельга выехаць глыток свежага паветра ўдыхнуць.
  • Кот
    06.05.2024
    Ясненька , чаму вы скажаеце сутнасць яго слоў? Кныровіч не казаў што нельга выязджаць, ён сказаў, што яму не шкада тых, хто захацеў стаяць у чарзе.
  • Панятненька
    06.05.2024
    Ясненька , Никто не запрещает выезжать. Просто не нужно жаловаться, что очереди большие и долго приходится ждать. Ну и интересное выражение "А застаўшымся ў лукашэнкаўскім канцлагеры
    https://d2b0v286pbg9yh.cloudfront.net/342218" - если концлагерь и заключенный не хочет его покидать, то какие претензии к Кныровичу?) Он насильно вас там держит?)
  • Ясненька
    06.05.2024
    Кот, а рэпарацыі хто павінен плаціць, па меркаванні Кныровіча? Тыя, хто ў канцлагеры застаўся? А выехаўшыя не павінны? Хаця многія з іх і за Лукашэнку раней былі і за саюз з Расіяй....А можа многія з іх і да сіх пор...
  • Пытанне
    06.05.2024
    Панятненька, усім 9 мільёнам беларусаў выехаць за мяжу, каб маскалям лягчэй было зрабіць змену насельніцтва на расейцаў?
    Гэтага Маскве толькі і трэба.
  • CV
    06.05.2024
    Сам ездзіць па Еўропе колькі хоча, а беларусы ў Беларусі мусяць плаціць за рэпрэсіі супраць іх саміх жа і вайну, якую яны не падтрымліваюць, візавым банам. Афігенная пазіцыя ў чалавека. 
  • Это реклама?
    06.05.2024
    Сначала статья про какие-то синие майки с прямоуголниками, теперь Кнырович что-то там сказал на каком-то канале. Это новости? Что там думает какой-то Кнырович мы можем посмотреть на том ютубканале. Зачем про это еще писать в НН?
  • Влад
    06.05.2024
    Это реклама?,  согласен. Всяким балабовичам  несть числа! Кто они такие? Что они сделали для Беларуси и беларусов - почему нам должно быть интересно кто там и что сказал? 
  • не такі як ёсць
    06.05.2024
    Шаноўны спадар Кныровіч, калі вы адчуваеце сваю адказнасць за вусатага, можаце проста цяпер усе свае сродкі накіраваць на патрэбы УСУ.
  • Панятненька
    06.05.2024
    не такі як ёсць, где их успешно украдут и распилят?) Хороший совет
  • Максим Дизайнер
    06.05.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Яська
    06.05.2024
    Усё так, 100% рацыя
  • Мыш
    06.05.2024
    Кныровіч зваліў з краіны пры першым шухеры. Як жа добра сядзець у Кракаве і расказваць, як беларусы павінны цярпець суткі на мяжы. Верх цынізму. Ці Кныровіч сябе штодня бічуе бізуном за тое, што ён жа грамадзянін краіны-суагрэсара і павінен несці адказнасць? Ці толькі тыя, хто не здлоеў з'ехаць, нясуць, а кныровічы будуць іх павучаць з-за мяжы? Сорам за Кныровіча.
    І гэты чалавек ідзе ў Каардынацыйную раду ад блока Пракоп'ева-Ягорава. Ганьба!

  • Так
    06.05.2024
    Мыш, а не ў Вільні ён часам?
  • Кот
    06.05.2024
    Мыш, а чаму вы туды-сюды ездіце праз мяжу ў РБ, што ўжо перагарнулі старонку?
  • Эмігрантам
    06.05.2024
    Кот, а хто будзе ў дзень х уладу ў краіне мяняць? Вы, з'ехаўшыя? Не. Уладу будуць мяняць тыя, хто знаходзіцца ў краіне.
    Так што, спадары эмігранты, паменьш пыхі і самавазвялічвання, калі ласка. Там больш, што многія эмігранты - ніякія не палітычныя актывісты (ім павага і падзяка), а звычайныя кілбасныя эмігранты - тыя самыя чарка-шкварка-інамарка.
  • Vik
    06.05.2024
    Эмігрантам , Вы не будзеце яе мяняць. 100%. Вы і далей будзеце хадзіць на работку і трастціся за сацыалачку.
  • Эмігрантам
    06.05.2024
    Vik, а вы не працуеце? На гранціках сядзіце за мяжой?
    Большасць тых, хто выходзіла ў 2020м - засталіся ў краіне. Таму рэжым і шалее. Бо ведае, колькі народу ўнутры краіны супраць яго.
  • Рог
    07.05.2024
    Эмігрантам , а на гранціках не трэба працаваць?
  • Так
    06.05.2024
    Грамадзяне адказваюць за дзяржаву, насельніцтва не.
  • Так
    06.05.2024
    І ўвогуле недарэчна, калі прарасейскія беларусы (а такіх шмат, калі не большасць) напрыклад рэгулярна на Інсту, без прымусу рэжыму, кідаюць розную расейшчыну, а пазней едуць на закупы ў "загнивающий Запад".

    Сваёй абыякавасцю беларусы давялі Беларусь і РБ да такой сітуацыі, што гэта марыянетка Расіі вось і трэба адказваць за амаль 30 гадоў "мая хата з краю" і "какая разница".

  • Віленчук
    06.05.2024
    Дапускаю, што вялізарная частка тых, хто застаўся ў РБ, мусяць трапіць пад крымінальны перасьлед або люстрацыю (мінімум 10%), але рэпарацыі Ўкраіне - гэта назадта. Рэпарацыя павінна плаціць расея. 
  • Мінчук
    06.05.2024
    Віленчук , вось тыя 10% - вертухаі і лукашысцкія вертыкальшчыкі, якія дапамагалі Расіі бамбіць украінскія гарады, і павінны плаціць рэпарацыі Украіне. 
  • Хмм
    06.05.2024
    Віленчук , зліў даносаў у КДБ паказвае, што сярод тых, хто выехаў за мяжу, не меньшы адсотак тых, хто мусіць трапіць пад люстрацыю. Прычым некаторыя з іх сёння ...у каардынацыйную раду балатуюцца...
    А злітая кіберпартызанамт база даносаў - гэта ж толькі тыя, хто праз інтэрнэт стучаў. А ёсць жа яшчэ тэлефонныя званкі ў КДБ, лісты на пошту КДБ, а ў самай пражжонай агентуры - увогуле свае асабістыя куратары і данасіцельства ідзе праз іх, а не праз сайт КДБ.
  • 1863
    06.05.2024
    Віленчук , репарации хороши для осознания всеми случившегося… чтобы больше не допускать! Это ответственность!
  • Jonny
    06.05.2024
    Мінчук, Надо еще наложить репарации за то что во время второй мировой войны немецкие войска через Беларусь шли на москву и обстреливали с ее территории совейский союз.  
  • Круг замкнулся
    06.05.2024
    Jonny , этот счет нужно выставить коммунистическому режиму, т.е. москве. Вот круг и замкнулся
  • Улад
    06.05.2024
    Наконт выплаты рэпарацый Украіне - я згодзен. І добра было б "асаблівую увагу" у гэтым сэнсе звярнуць на тых, хто папёрся (са страху ці ад глупства) на "рэферэндум" 27.02.2022. Ужо пачалась агрэсія Расіі супраць Украіны, а змены ў Канстытуцыю ператваралі РБ у ваенны палігон РФ. Галасы выбаршчыкоў мафія ЦВК РБ не лічыць, і толькі байкот мог выратаваць сітуацыю.
  • Пытанне
    06.05.2024
    Улад, а хто агітаваў ісці на гэты рэферэндум, вам нагадаць?
  • Бобр
    06.05.2024
    Улад, есть желание, начинайте платить с сегодняшнего дня. Если виновные в соучастии агрессии будут осуждены и направлены на восстановительные работы с оплатой 25 р в месяц, с конфискацией имущества,то я конечно за.
  • Не хлусі
    07.05.2024
    Улад, 27.02.2024 людзі прыйшлі да ўчасткаў не галасаваць, а каб ”легальна“ сабрацца і пратэставаць супраць вайны. Стаялі каля ўчасткаў з плакатамі, а потым пайшлі ў цэнтр. Дайшлі ня ўсе - многіх схапілі па дарозе. Агулам, 27-28-га схапілі прынамсі 1100 чалавек. Калі б ты быў тады ў Менску, ведаў бы пра гэта, а не плявузгаў хлусню.
  • flm
    08.05.2024
    Улад,так иди плати, никто ж тебе не запрещает
  • Марк Твен
    06.05.2024
    Ничего не поделаешь, на протяжении 30 лет диктатор уничтожал гражданское общество, подавлял гражданскую инициативу. Даже название этому придумали как издевку - социальный контракт. Типа вы не лезете в политику, а я даю вам все блага. Как можно понять из самой сути, это типичная уловка аферистов - обещать золотые горы в обмен на отказ человека от чего-либо. В нашем случае отказ от своих прав, которые, между прочим, всё ещё гарантированы и прописаны в Конституции. В результате благ уже никаких нет, а права вам возвращать никто не собирается и за любую политику больно бьют по голове. Белорусы уже потеряли инстинкт сохранения своих прав, диктатор добился своего за 30 лет самодержавия. Теперь придётся ждать белорусского Горбачёва, чтобы исправить эту ужасную для народа ситуацию. Ну или может кто старину вспомнит, табакерки там всякие, канделябры в спальне, всякое может случиться.
  • Влад
    06.05.2024
    У знакомой умерла мать живущая за границей. Теперь приходится ездить заниматься вопросами похорон, наследства. А у кого-то наоборот старенькие родители в Беларуси. Кнырович всех под одну гребёнку. Хотя сам же режим и выкармливал и чиновников взятками спонсировал!
  • Михаил
    06.05.2024
    Кие то мысли дурные у этого кныровича. Он случайно не больной ?
  • Олег
    06.05.2024
    Попались.
  • user
    06.05.2024
    Очень надоел этот нарратив "идёт война, гибнут люди". Она идёт с 2014 года как бы. Всем было всё равно включая западные страны. Хотя погибло больше 10 тыс. украинских военных под Иловайском, погибало и мирное население. Кстати, до начала полномасштабного вторжения, юго-восток Украины активно голосовал за пророссийские партии. В 2020 году Украина решила не поддерживать беларуские протесты (даже на словах) - ведь торговля нефтепродуктами с режимом Лукашенко была "национальным интересом" для Украины.
    Исходя хотя бы из этого хотелось бы спросить, откуда такое желание сделать беларусов крайними? Садомазохизм, подлость, нехватка интеллекта или что ещё?
  • Так
    06.05.2024
    user, менавіта, расейскамоўная частка Ураіны, асабліва ўсход і поўдзень галасавалі за прарасійскія і прарасейскія партыі. А беларусы ў Беларусі маўкліва падтрымлівалі прарасійскі і прарасейскі курс ды далей моцна прарасейскія.

    Вось тут таксама праблема, а не толькі ў маскал*х.
  • Люди
    06.05.2024
    А нам не жаль Кныровича.
  • Gorliwy Litwin
    06.05.2024
    а мне шкада. я сам не магу прыехаць, а родныя перыядычна ездзяць праз мяжу. Ані ім ані іншым суграмадзянам я не зычу ўсіх гэтых пакутаў. Якія стварылі і лукашысцкія каты, але і палітыкі суседніх краінаў. Лепш бы яны больш жорсткімі зрабілі санкцыі супраць тавараў, у тым лік па чыгунцы, а рух людзей бы максімальна спрасцілі
  • Имя
    06.05.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Jonny
    06.05.2024
    Еще один полезный идиот. Ограничение на перемещения рядовых людей через границу демонстрация ЕС своего полного бессилия в отношении лукашенко и путина. Троговлю с империей они не прекратили включая контрабанду, а для простых людей жизнь сделали невыносимой. От себя добавлю что в автобусах на 90% едут люди живущие за пределами РБ и не поддерживающие проросийский режим лукашенко. Помню как автобус простоял долго из-за допроса украинского гражданина, он извинился когда вернулся, а все сказали мы понимаем нет тут вашей вины.
  • Кантралёр
    06.05.2024
    Кныровіч дакладна ў беларцсуі вагон не заходзіў, калі ехаў зайцам, дык сёння мы яго выпісваем.

    Хоча ён плаціць рэпарацыі разам з самазванцам і прыкарытнікамі, перашкаджаць ня будзем, але і дапамагаць таксама. Звычайныя беларусы маскавітам ваяваць не дапамагалі, вінаватыя толькі лукашысты.
  • Бартош
    06.05.2024
    1 чэрги на границах на уезд у Польшч и Литву ствараюць польския и литоуския мытники, я ведаю што кажу, яны штучна запавольваюць уезд. Гэта было и раней у "свабодныя" часы, мытник мог некуды зникнуць на 40 минут, а чарга стаиць. Тэрэспаль можа адкрыць 1 пас и пускаць 1 машыну за 15 минут.  Ситуацыя пагоршала кали закрыли пераходы. А так як раней КЛ прапускау 5-15 машын у гадзину, так и цяпер. 
    На уезд у Беларусь наша мытня працуе больш меньш нармальна.
    Литоуцы и паляки памежники и мытники вельми фанабэрыстыя, забылися як сами жыли у сауку.
    2 радавацца таму што нехта церпиць стоячы 24 гадзины , а я сам стаяу стольки, не гэта здзек и никому не пажадаеш.
    3 рэпарацыи Украине няхай плацяць тыя хто патрымливае Лукашэнку
  • Жора
    06.05.2024
    То нам у Беларусі таксама не шкада Кныровіча, калі рэжым яго на 10 ці 20 год ці колькі там прысудзіў.
  • Вася
    06.05.2024
    [Рэд. выдалена]
  • ром
    06.05.2024
    да пох на него всем.... кто такой? давай досвидания)
  • Петрасян офісны
    06.05.2024
    Дурань ёсьць дурань. А рэпарацыі Украіне будзе плаціць Крым. І то, пасьля абвяшчэньня яму вайны.
  • Што за лухту ты нясеш?
    07.05.2024
    Хто павінен плаціць рэпарацыі, беларусы ці можа Лукашэнка і яго прыслугі? Столькі намаганняў прыкладаецца каб не клалі віну рэжыма на беларусаў.

    Можа Кныровіч, пакуль не прызначылі рэпарацыі сам на сябе санкцыі накладзе і адмовіцца ад ДНЖ і вернецца ў Беларусь?
  • Пытаньнечка
    07.05.2024
    Кнырович, а Украина будет платить репарации Молдове и Грузии?

    При Ющенко расея из украинского Крыма отправила корабли в Грузию, где потапила несколько грузинских кораблей и высадила десант. Так что коробли базирующиеся и выплывшие из Крыма, территории Украины , обстреливали Грузию , да ещё и расейский десант высадился в Грузии,а потом эти же корабли преспокойно вернулись в Севастополь, и ничего, общественность украинская чёта молчала! А во время Приднестровского конфликта в Молдове Украина предоставляла России возможность по своим железным дорогам поставлять сепаратистам оружие и другие грузы российской армии . А закон о транзите российских военных грузов через Украину в сепаратистское Приднестровье , которое контролирует рашка был отменен только в 2015 году, когда на саму Украину рашка напала в 2014 год.
  • Жыве Беларусь!
    07.05.2024
    Как насчёт репараций Украины Молдове?

    УНА-УНСО украинская отправляла добровольцев воевать на стороне
    пророссийского приднестровья против Молдовы!

    Помоему, кнырович злобный больной человек, у которого беларусы виноватые, но он при луке такие бабки зарабатывал, что беларусам и не снилось. А как лука его раскулачил, так он езко прозрел. Так что начни с себя бывший лукашисцкий прихвостень.
  • Нроа
    07.05.2024
    Сколько беларусов больше никогда не пошло с той недели на работу (с 10.08.2020) в Беларуси, столько и отказалось признать луку президентом. Этих людей немного, и они очень достойные. Остальные, признали его своей властью действием. И тут, к сожалению, ничего не поделаешь. Это по международному праву так, оно достаточно жёсткое, но и справедливое. Раз признали - то отвечают за это, и за его действия.
  • vik
    07.05.2024
    Нроа, 100%. 
  • бабруйчанін
    07.05.2024
    ??? ))) Як " рыначнік і адказны " Кныровіч разтлумачь рыначнікам адказным у эўразвязеШтатах.якія " ні маюць падстаў" канфіскаваць маемасць рф алігархаў рф .Чамусці абмежавання здымаюцца маемасць алігархамі карупцыянэрамі рф дзіцямі бл" дзямі набываецца ? У тель авіўскам інсцітуте Толя Чубайс даследавательсцкі цэнтр адчыняе Куды дагэтуль 50 млн$ Аркаша Абрамовіч пералічыў .Дачка Аркашы гр Летувы атрымала і мяркую без чэргаў))
    А вось шараговага беларуса шэраговы памежнік ПольшыЛетувы ў чэрге трымае і у бялізне калупаецца....
  • бабруйчанін
    07.05.2024
    Нават в Украіне дагэтуль аб " рэпарацыях" гучна пі..шчалі сумнеўныя персанажы як Сярожа Прытула ці дэпутат Грынчышін.Адзін дзесці прытуліў 600млнгрівен якія сабралі украінцы на" спутнік" + 400 на бронетранспарцеры Іньшы " запісны антікарупцыянер" на акладзе у Пінчука зяцька Кучмы вельмі адказнага за ўсе адбываюшчаяся зараз.Якія грошы€££$ разцягнуць ракрадуць і ні ўбачышь))
  • Хутаранін
    07.05.2024
    Маладзец! Трэ таксама з яўрэяў, што ў канцлагерах на фашыстаў працавалі рэпарацыі стрэсці.
  • бабруйчанін
    07.05.2024
    Хутаранін, Антісімітізьмь зараз прышьюць і аб яхве народзе нагадаюць .А вось за камісараў чэкістаў іньшых прапагандзістаў 100 год таму і зараз узгадваць неабходна...і аб эзенштэйнах эренбургах - рефеншталь Пасля Дімы БыкОвы венедіктавы як Познер....пачнуць зноў " чувства віны напрацоуваць" Зараз Роднянскі прадюсер кадетаў белгвардзіі 9 роты знял будзеноўку і гэтым займаецца па украінскім расейскім каналам.Зноў у эксперементатараў преображэнскіх броменталей Шарік вінаваты будзе .Опыт ні задался ??Я ім нагадваю як у канцы 80-пачатку 90 цытавалі свайго..паэта улюбленнага Мне бліжэ вор чем людаед ..І
  • Янка
    07.05.2024
    Не ему решать кому я должен, а кому нет. За себя пусть отвечает. Для меня он - НИКТО. И звать его - НИКАК. 
  • flm
    08.05.2024
    Очередной возомнивший о себе невесть что "боец" с режимом. Ты никто и звать тебя, убежал сверкая пятками, так и сиди теперь не отсвечивай. Будут всякие сс**уны еще тут указывать, кому что делать.
  • Літоўскі гетман Астрожскі
    08.05.2024
    А калі ўскраінцы стануць на калені ды пакаюцца за здраду Літве, за тое што ляглі пад Маскву, за тое, што разам з маскавітамі знішчалі наш народ ды руйнавалі нашыя гарады? Калі?
    Нагадаю, што ў выніку той вайны, таго "Крывавага патопу", ўскраінцы з дапамогаю Масквы захапілі Русь ды ледзь не захапілі Літву, якая потым, усё-ж такі стала Беларусскаю губерніяй.
    Што пасеялі, то й атрымалі.
  • бабруйчанін
    08.05.2024
    Літоўскі гетман Астрожскі , Пасля здрадніка сепара Хмельніцкага іньшы пажадаў у " Эўропу " іІ зноў гэтыя " хістання гэапалітычныя" закранулі Нас Нашыя Землі Украины?

    Мазепа строил церкви и монастыри, поощрял просвещение. Ходил походами на татар, турок, поляков и шведов. Подавлял запорожскую и правобережную вольницу. В конце жизни перешел на сторону заклятого врага своего сюзерена и благодетеля царя Петра I - шведского короля Карла XII...
    Ні першы раз На маей памяці Рэфэндум за Незалежнасць Украіна першы камуняка Краўчук пажадаў " свой шматок сала" Кучма Ющенка))) Януковіч...і 19 год персанаж сэріала
    І зноў дзякуй. Пакуль.ускосна закранула ..цьфу цьфу
  •