Комментарии к статье

Позняк: Колесникова — полное политическое ничто

  • Правнук феликса
    24.09.2024
    Молодец, гадь дальше, хорошо получается, несмотря на возраст и расстояние.
  • Пытанне
    24.09.2024
    Правнук феликса, якога Фелікса? Дзяржынскага што лі?
  • Усё правільна кажа Пазьняк
    24.09.2024
    Усё правільна кажа Пазьняк.
  • Бузик
    25.09.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Хтосьці
    25.09.2024
    Калеснікава — поўнае палітычнае нішто.
  • дуся
    25.09.2024
    [Усё правільна кажа Пазьняк] , Пазьняк некалi быу уплывовай фiгурай у беларускай апазiцыi. Але ен усе прасрау, змыўся у замежжа і зараз ён ніхто і клікаць яго ніяк. Ён нападае на Калеснікаву. якая парвала свой пашпарт і села ў турму. Гэй Пазьняк дзе твой падраны пашпарт? Дзе твая камера? Чаму ты ня вярнууся у 2020, каб быць сас сваiм народам? Нет ответа. Ты баязлівец і не трэба зараз шкоднічаць. дажывай свой век у цяпле і ўтульнасці. Ганьба.
  • Цытата
    27.10.2024
    Усё правільна кажа Пазьняк , Пазьняк ясна і канкрэтна напісаў: "Мусіць быць прыярытэт праву. Усе палітвязьні павінны быць вызваленыя. Такі парадак".
  • Які сэнс
    25.09.2024
    дуся, навошта яна парвала свой пашпарт і села ў турму? Які сэнс?
  • Жить не по лжи
    27.09.2024
    Хтосьці, то чтобы иметь права обнулить Марию Колесникова, надо сесть в соседнюю с ней камеру ШИЗО и морзянкой ей это передать. В ином случае Вы просто инструмент гэбухи.
  • Smile
    24.09.2024
    Согласен на 100%. Калесникова дутый политдеятель ничем себя не зарекомендовала кроме любви к ОМОНУи лукашенко.
  • Віталь
    24.09.2024
    Зянон Станіслававіч тут абсалютна правы. Яны пайшлі на авантуру за газпрамаўскія грошы і мусяць адказаць за гэта.
  • Янка
    26.09.2024
    Віталь, а я сцвярджаю, што Зянон Станіслававіч у Амерыцы паверыў у тое, што Лукашэнка - гарант незалежнасці, у дадатак атрымаў грошы ад Лукашэнкі і пачаў працаваць на знішчэнне антылукашэнкаўскай апазіцыі. І дакажыце, што гэта ня так.
  • Факт
    26.09.2024
    Янка, антылукашэнкаўская апазіцыя гэта полк Каліноўскага. Зянон Пазьняк іх падтрымлівае. Перадае ім дроны, машыны, аўтобусы, рэчы.
    Прамаскоўскую апазіцыю ён не падтрымлівае.
  • Дзякуй, Зянон Станіслававіч
    24.09.2024
    Пазняк да выбараў прадказваў, чым усё скончыцца.
  • CV
    24.09.2024
    Дзякуй, Зянон Станіслававіч, Калі ён такі разумны, то чаму ў эміграцыі?
  • Янка
    25.09.2024
    Дзякуй, Зянон Станіслававіч, калі б палякі слухалі асобаў кшталту Пазняка - ніякай незалежнай дэмакратычнай Польшчы дагэтуль не з'явілася б
  • Янка
    26.09.2024
    Дзякуй, Зянон Станіслававіч, мяне слаба цікаваць, што ён там прадказваў. Больш цікава, што ён зрабіў, каб адбылося інакш і нешта атрымалася - можаце ўзгадаць?
  • Пытанне
    25.09.2024
    CV, а хто не ў эміграцыі? Назавіце прозвішчы.
  • Мы ўсё бачым
    25.09.2024
    CV, што маўчыце? Не працуюць больш старыя метадычкі супраць Пазьняка?
  • Ы
    25.09.2024
    CV, Хутчэй нават, калі ён такі разумны, то чаго сам прасраў выбары
  • чэшскі куколдавод
    25.09.2024
    CV, ізноў глупыя пытаньні, па той жа прычыне, што і астатнія ўцекачы. Толькі ў яго вырадку не турма, а ліквідацыя
  • Жыве Беларусь
    25.09.2024
    CV, а чаму Света 3% у эміграцыі, ды нідзе у́ ЭЗ нідзе не працуе разам з такімі ж дармаедамі з т.з. ''офиса''))))
  • Ботам
    25.09.2024
    Пытанне , Таварыш маёр, ты такі прадказальны, ўсе просіш назваць прозвішчы ўсіх ворагаў свайго дыктатара, што засталіся ў Беларусі, каб іх персасажать. Абломішся кгбіст. Нас 70-80%.
  • Адарвірог
    25.09.2024
    Ботам, 80% не перамаглі аднаго дыктатара? Значыць, так і ёсць, лідары гэтых 80% - "поўнае палітычнае нішто". Як можна агулам прайграць і не ўзяць уладу пры 80% падтрымцы?
  • перш
    27.09.2024
    Адарвірог, пра якіх лідараў вы гамоніце? Пра Пазняка уі пра Саннікава, а можа пра Мілінкевіча? Наеліся ўжо вашых лідараў. Будзем сваіх расціць. І так, як палітычны дзяяч яна слабая, але ж яшчэ не вечар.
  • Невероятному
    27.09.2024
    перш, на крыві беларусаў будзеце расціць сваіх невероятных лідараў?
    50 тысяч беларусаў прайшлі праз адміністратыўныя арышты і штрафы, 10 тысяч праз крымінальныя справы, забітыя у турмах, памерлыя праз год пасля выхаду з турмы з-за турэмных пабояў і катаванняў.
  • 1994
    25.09.2024
    Ы, народ ў 1994 абраў вяртанне ў СССР.
    Іх дзеці і ўнукі цяпер расхлёбваюць.
  • Пытанне
    25.09.2024
    Ы, напішыце прозвішчы тых, хто за 30 гадоў не пра.аў выбары?
  • Ботам
    25.09.2024
    1994, Народ абраў СССР, таму, што Пазняк лічыў сябе месіяй і не захацеў дамапўляцца аб адзіным кандыдате, Шушкевічы або Карпенке. А сам Пазняк раскалоў адзіны рух і ўсё прасраў і прйграў.
  • Мы ўсё бачым
    25.09.2024
    Ботам, пайшла матадычка. За раскол БНФ, дзякуйце Хансу-Георгу Віку і раскольнікам, якія пачаліся на вялікія грошы ад яго, і асабіста Вячорку, які ўзначаліў адколак руху.
  • Пытанне
    25.09.2024
    Ботам, якім Шушкевічы? Які падпісаў ОДКБ?
    І што добрага вы бачыце ў вайсковым саюзе з Расеяй?
  • Ботам
    25.09.2024
    Пытанне , Хлусішь лукабот, у АДКБ падпісаў урад Кебіча, а Шушкевіч, як спікер быў абавязаны проста завізіраваць рашэнне большасці ВС, што і зрабіў. Тут дурняў няма, твая гбнявачць відна за кіламетр.
  • Факт
    25.09.2024
    Ботам , ваш Шушкевіч, настаўнік забойцы Кенэдзі Лі Харві Освальда (а такое не робіцца без нагляду КГБ), не даў распусціць камуністычны Вярхоўны савет з ветэранамі НКВД у складзе. І абраць новы дэмакратычнв парламент. Без камунісіаў і ветэранаў НКВД.
  • Ботам
    25.09.2024
    Факт, Ідзі на БТ распавядай лукабот сваі казкі. Факт, што ты лукабот.
  • Тихановский Белоруснефть
    24.09.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Алесь
    24.09.2024
    Яшчэ ў аднаго дзеда "фляга свісціць".
  • "аб'яднацца" з Маскоўскай імперый ? Я не ЗГОДНЫ, Я СУПРАЦЬ
    25.09.2024
    Алесь,
    стоп , ВАМ УСІМ ХТО КІДАЕЦЦА НА ПАЗНЯКА. Вы не глядзелі інтэрв'ю дзе яна казала ШТО Лукашэнка не дазваляе Беларусі "аб'яднацца" з Маскоўскай імперый ? Я не ЗГОДНЫ, Я СУПРАЦЬ Газпром- кодлы /імперыі , Дзеля мяне Незалежная Беларусь НА 1 МЕСЦЫ . Дзе я памыляюся ?
  • Сымон
    25.09.2024
    "аб'яднацца" з Маскоўскай імперый ? Я не ЗГОДНЫ, Я СУПРАЦЬ, сапраўды, Лукашэнка суцпраціўляецца канчатковаму аб'яднанню з расейскай імперыяй, але толькі таму, што гэта моцна памяншае ягоную асабістую ўладу. Зрэшты яго задавальняе статус верхавода пратэктарата, то бок намінальна незалежнай дзяржаы. Між тым, такі падыход робіць беларускую незалежнасць вельмі хісткай асабліва ў сітуацыі, калі лукашэнка ў рэшце рэшт страціць уладу не на карысць дэмакратычных сіл.
  • Дэ Менцыя
    24.09.2024
    Зноў панесла дзеда ў трызненне... Што лукашэнка, што гэты...
  • Газпром - кашалёк Крамля
    24.09.2024
    Дэ Менцыя, на Лукашэнку больш падобны Бабарыка: мае такія ж самыя геапалітычныя погляды, як і Лукашэнка: інтэграцыя з Расіяй, ОДКБ, адсутнасць межаў з РФ. Адрозненне толькі ў пытаннях адзінай валюты з Расіяй: Бабарыка за, а Лукашэнка супраць.
    Калі ў вас дэменцыя і вы гэтага не памятаеце, то іншыя ўсё выказванні Бабарыкі цудоўна помняць.
  • Socket
    24.09.2024
    Щас офисные назовут Зенона агентом. Однако припомним как при аресте протестующих омоновцы говорили "поосторожнее с Колесниковой, она наша".
  • Мы ўсё помнім
    24.09.2024
    Socket , а яна ім сардэчкі з пальцаў круціла і крычала: "Ребята, мы вас спасём!"
    Ёсць відэа.
  • Помнім, на відэа зафіксавана
    24.09.2024
    Socket , а калеснікава ім сардэчкі круціла і абяцала "ребята, мы вас спасем!"
  • Помнім, на відэа зафіксавана
    25.09.2024
    Мы ўсё помнім, адначасова напісалі тое, што і я! Вось гэта тэлепатыя!
  • Ботам
    24.09.2024
    Помнім, на відэа зафіксавана , Давай яшчэ і на ангельскай лукабот, трэці раз
  • Помнім, на відэа зафіксавана
    25.09.2024
    Ботам, сам ты бот, толькі штабны. А тое не я пісала. Відаць, проста шмат каго прарвала ў таго відэа.
  • Сядзіць яна ці не, якая розніца
    25.09.2024
    Калі ёсць факт, што яна проста маскальская марыянетка.
  • Shout
    25.09.2024
    Ботам, свярбiць у дупе, кабiнетны?
  • Вой падняўся
    25.09.2024
    Прама як калісьці пра педафіла і агента ФСБ чуденцова. Таксама шкадавалі сядзельца, так?
  • Бывалы
    24.09.2024
    Не знаю даже что и написать, наверное то, что мы заслужили тех политиков, которых мы имеем (или которые имеют нас)
  • Газпром - кашалёк Крамля
    24.09.2024
    Паўтарыўшы традыцыйныя абвінавачанні на адрас Бабарыкі і ягоных аднадумцаў, што яны нібыта выконвалі заданне Крамля па ліквідацыі беларускай незалежнасці///
    Гэта не "традыцыйныя абвінавачанні", а канстатацыя факта.
  • Очистим наши ряды
    24.09.2024
    Правильная офисная тема - а пусть они сначала докажут свою полезность на свободе. И надо создать комиссию по освобождению, как у того шведа, составить списки, проголосовать (опыт есть) и уж потом освобождать.
  • Sin city
    24.09.2024
    Ни про Северинца ни про Дашкевича, только калесникову пишут. Бабарыко, Колесникова и Тихановский - вот эти сидят заслуженно. Остальные жертвы обстоятельства.
  • Вадя
    24.09.2024
    З. С. не прав. Колесникова не враг даже ему, находящемуся на условно полюсе белорусского(странная композиция) национализма.
  • Газпром - кашалёк Крамля
    24.09.2024
    Вадя, Калеснікава частка праекту прарасейскага "Бабарыка".
    Калі народ крычаў "Жыве Беларусь!", Калеснікава маўчала.
  • ведь
    24.09.2024
    Вадя, он же верный ленинец. Призывал эстонцев воозрождать ленинскую национальную политику. Ну а если хоть раз уступил сатане -будешь уступать еще и еще... а вот Колесникова не уступила. Поэтому он ее ненавидит.
  • Пытанне
    24.09.2024
    ведь, калі ласка, што канкрэтна зрабіла карыснага Калеснікава? У чым яе заслуга? Сардэчкі, памада, "рэбята, мы вас спасём", "гуляйце мірна і па закону" (якому закону???!!!), парвала пашпарт, не разумее беларускую мову без перакладу, што яшчэ?
    Якая ў яе праграма? Якія мэты? Дзеля чаго "гуляць па законе"? Які сэнс?

    Яна выйдзе і вы працягнеце разам з ёй сардэчкі АМАПу паказваць і кветачкі дарыць?
  • .
    25.09.2024
    Дарэчы, добры аргумент. Пазняк маневраваў у 1988 (размова пра артыкул у часопісе "Радуга"), выкарыстоўваў тыя аргументы, якія маглі спрацаваць тады. Нават не да народу апеляваў, а да камуністычнай прамаскоўскай эліты тых часоў, для якіх узгадаваная Пазняком ленінская нацыянальная палітыка была аргументам (для народа, а тым больш для беларускіх патрыётаў яна пусты гук).

    А ў Бабарыкі, Калеснікавай, Ціханоўскай стаяла ў 2020-м задача аб'яднаць грамадзян, нават тых, хто пакуль не вызначыўся ў адносінах да Расеі, але стаміўся, як і ўсе, ад Лукашэнкі. І гэтая электаральная задача была выдатна выканана, калі атрымалі падтрымку 97%. Дарэчы, Пазняк за гады такі вынік не атрымліваў. І гэты палітычны манеўр не прывёў да здрады Беларусі, наадварот, мабілізаваныя на пратэсты, у тым ліку рускамоўныя, проста і лёгка падхапілі бчб сімволіку і лозунгі, на што ў пачатку электаральных кампаній ніхто і не разлічваў.

    Высновы: Пазняк дазваляе сабе палітычныя кампрамісы ў складаных палітычных умовах, і не дазваляе іншым тое ж самае. Двайныя стандарты.
  • Пытанне на пытанне
    25.09.2024
    Пытанне , А что сделали декабристы? Они разбудили Герцена. Без Колесников ой и Цепкало Вероники не было бы Тихановской. Она рыдала и упиралась даже за день до голосования...
  • Адкуль лічбы?
    25.09.2024
    ., адкуль лічба ў 97%? Ад расейскіх паліттэхналогаў прарасейскіх штабоў Бабарыкі?
    То чаму за Свету не прагаласавала 97%?
    І чаму 97% не перамаглі 3%?
    Для прыгожай карцінкі канечне добра, і каб Лукашэнку пазлаваць. Але нажаль, за Лукашэнку трохі больш, чым 3%. Самі падлічыце, колькі мянтоў, губазікаў, гэбэшнікаў, суддзяў, пракурораў (ва ўсіх ільготныя кватэры ад Лукашэнкі - ён іх так прыкарміў), яшчэ чыноўнікі вертыкалі, ідэолагі, і іх сем'і, што кормяцца з карыта.
    3% ад 6.8 мільёнаў выбаршчыкаў гэта 200 тысяч. А адных толькі мянтоў пісалі, што 140 тысяч. А яшчэ армія, якая не перайшла на бок народа. Іх дзясяткі тысяч за Луку было.
  • А па факту
    25.09.2024
    ., з падтрымкай 97% насельніцтва так бяздарна праср#ць пратэст? Падставіць сотні тысяч людзей пад рэпрэсіі? Мы за гэта "спасібо" павінны гэтай троіцы сьвятой сказаць?
  • высокі IQ
    25.09.2024
    ., Высновы: Пазняк дазваляе сабе палітычныя кампрамісы ў складаных палітычных умовах, і не дазваляе іншым тое ж самае. Двайныя стандарты.


    МОООООООООООООООООООООООЦНА НАПІСАНА ! Толькі ці зразумее гэта большасць Беларусаў.
  • Помнім усё
    25.09.2024
    ., мабілізаваныя на пратэсты, у тым ліку рускамоўныя, проста і лёгка падхапілі бчб сімволіку і лозунгі, на што ў пачатку электаральных кампаній ніхто і не разлічваў./
    Дык а хто ўзняў бчб сімволіку? Гэта зрабілі людзі Пазьняка.
    Бабарыка быў за чз сцяг, Калеснікава ніколі бчб у рукі не ўзяла. А калі народ крычаў "Жыве Беларусь" Калеснікава маўчала.
  • Помнім усё
    25.09.2024
    ., "А ў Бабарыкі, Калеснікавай, Ціханоўскай стаяла ў 2020-м задача аб'яднаць грамадзян, нават тых, хто пакуль не вызначыўся ў адносінах да Расеі, але стаміўся, як і ўсе, ад Лукашэнкі".

    Аб'ядналі і што далей? Далей Вераніка Цапкала стала звяртацца да "Владзіміра Владзіміравіча Пуціна" з просьбамі дапамагчы.
    Потым яшчэ Ціханоўская на Эхо Масквы нешта пра мудрага п. казала.

    Народ на гэта не падпісваўся! Каб лідары ад яго імя па дапамогу да Пуціна звярталіся!
  • .
    25.09.2024
    [Рэд. выдалена]
  • .
    25.09.2024
    Гэта вядомы мем з 2020-га (вынікі многіх апытанак), а не дакладныя лічбы, канешне. Было больш 3%, але яўна не большасць.
    3% - тыя, што нахабна выбіралі бок несправядлівасці і адмаўлялі відавочнае. Было і больш памяркоўных, для якіх "не ўсё адназначна".
    А не перамаглі, таму што не з'явілася крытычная маса нашых прыхільнікаў сярод узброеных людзей. Там, мабыць, не ўсе прыкарытнікі, але і хапала тых, хто не вызначыўся, не вырашаўся на дзеянні.
    (Чамусьці выдалілі такі адказ сёння).
  • .
    25.09.2024
    2 са згаданых персон у пік пратэсту сядзелі за кратамі, 3 дэпартавалі.
    Гэта былі лідары электаральных кампаній, а не пратэсту, які ўзняўся пасля выбараў. Там ужо было без відавочных лідараў.
    Перамаглі сілай, не з'явілася крытычная маса нашых прыхільнікаў сярод узброеных людзей.
    Выказваць прэтэнзіі да тых, хто сядзіць, за адсутнасць перамогі, тое ж самае, што зараз выказваць прэтэнзіі за праблему палітвязняў да эміграцыі, а не да таго, хто іх захапіў.
  • Нюанс
    25.09.2024
    высокі IQ, Пазняк дазваляе сабе палітычныя кампрамісы, калі справа датычыцца атрымання ці захавання незалежнасці. Калі сітуатыўна супадае галоўная мэта.
    Ніякіх кампрамісаў з тымі, хто хоча здаць Беларусь Крамлю быць не можа. Бо мэты супрацьлеглыя.
  • .
    25.09.2024
    Падмяняеце тэзіс. Я казаў пра тых, хто не вызначыўся на той момант (у выбарах заўсёды ідзе змаганне за гэтую катэгорыю), а не пра тых, хто вызначыўся і "хоча здаць Беларусь" (гэта іншыя людзі, напрыклад, тыя, што ездзяць у ДНР, ЛНР, Крым).
    Ці здольныя пазнякоўцы аргументаваць без хлусні?
  • Чый Крым?
    25.09.2024
    ., нагадайце, што Бабарыка і Калеснікава адказвалі на пытанне "Чый Крым?"
  • .
    25.09.2024
    Я памятаю, што круцілі без дакладных адказаў. Але гэта і была праца за галасы тых, хто не вызначыўся.
    (Я ж адразу гэта напісаў, няўжо цяжка даваць рэлевантныя пытанні, які прадэманструюць, што вы прачыталі тое, на што адказваеце.)

    І дадам, што 4 гады прайшло, свет моцна змяніўся. Нават пачатак, сярэдзіна і канец аднаго 2020 г. - зусім розныя сітуацыі ў краіне. А 2022-гі... І г.д.
    Людзі развіваюцца, змяняюць меркаванні, лідары адаптуюцца пад новыя абставіны і запыты людзей...
    Калі палітвязні выходзяць з кратаў, ім спачатку цяжка ўцяміць усё тое, што адбылося. Гэта мы ў павестцы кожны дзень.
    І вось наколькі карэктна выказваць прэтэнзіі да таго, што было сказана ў 2020-м? Пры гэтым самім мець досвед 2024-га, а апанент за кратамі і не ведае, што ў свеце адбываецца, і не можа вам адказаць.
    Я упэўнены, што Бабарыка і Калеснікава таксама прайшлі б сваю эвалюцыю поглядаў, тое, што зрабілі многія іншыя. І выказваліся б больш ясна ў сучасных абставінах. Дайце ім выйсці (спадзяваюся, гэта будзе), адаптавацца, і ўжо тады параўноўваць вашы і іх сучасныя погляды, а не тое, што гучала ў 2020-м у зусім другім свеце. Гэта будзе чэсна і карэктна.
  • .
    25.09.2024
    Ці ёсць факт, што нашыя сцягі паднялі менавіта і выключна людзі Пазняка?

    Сам Пазняк сядзеў маўчаў. Як раз у той час, калі массы шукалі лідараў.
    Толькі пасля пачаў нешта казаць, калі ўсё ўжо скончылася. Аналітык заднім розумам.
  • Помнім усё
    25.09.2024
    ., так, факты, што бел-чырвона-белыя сцягі паднялі людзі Пазьняка і іншых навучылі ёсць. Тут можаце паглядзець. https://m.youtube.com/watch?v=ji3YrcmwznE
  • Ботам
    25.09.2024
    Помнім усё, У доме састарэлых такіх дзядоў,як Пазняк з маніей велічы можна бачыць масава. Там і Напалеон і Цэзар, і ілжэПазнякі напэўна ёсць, а хутка будзе і арыгінал з такімі заявамі. Псіхіятры яму дапамогуць, можа быць.
  • .
    25.09.2024
    Там яўна не сказана. "Пайшоў паразмаўляў... а праз тыдзень паўсюдна былі сцягі". Ён не сцвярджае, што сам падымаў і што толькі ён навучыў, іншых не было.

    І нават калі так, як варыянт, было ў Горках, хто вучыў у іншых гарадах? Удзельнікаў "Вольнай Беларусі" не так шмат. Гэта трызненне Пазняка, што яго людзі ездзяць у тралейбусах, слухаюць, што людзі кажуць, і адсылаюць яму ў ЗША.
    Я асабіста, у розных колах, праз другія-трэція рукі - ніколі ў 2020-м не чуў пра Пазняка і пазнякоўцаў. Каб яны ў чымсьці пераканоўвалі людзей, ініцыявалі нейкія працэсы... Паўтару, Пазняк сядзеў ціха, як раз тады, калі людзі на вуліцах не мелі лідара. А зараз, заднім лікам ствараць міфалогію, што таемная агентура Пазняка значна змяніла пратэсты - ну проста сорамна.
  • Помнім усё
    26.09.2024
    ., было не толькі ў Горках, а паўсюль. Ніхто не будзе вам паліць людзей, якія гэта рабілі. Віктар Каралькоў вам адзін з прыкладаў. Ён распавёў, бо ён ўжо ў бяспецы за мяжой.
    Павел Севярынец распавядаў таксама. Што яму патэлефанаваў Пазьняк і сказаў, што трэба падымаць бел-чырвона-белыя сцягі замест тапак С.Ціханоўскага на Камароўцы.
  • .
    26.09.2024
    Севярынца затрымалі 7.06.2020.
    Першыя сцягі на дамах - канец чэрвеня 2020.
    Першыя сцягі на масавых перадвыбарных мерапрыемствах, і тое не шмат - мітынг Ціханоўскай на пл.Бангалор у Мінску 30.07.2020.
    Масава - "Марш Свабоды" 16.08.2020.

    Гэта значыць, што паўплываць на масавасць пераходу да бчб сцягаў ён асабіста не мог.
    Тут важны момант, калі і як акрамя звычайных удзельнікаў партый, сімволіка пачала быць папулярнай сярод "звычайных" людзей.
    Даказаць гэты момант уплывам Пазняка і яго прыхільнікаў не атрымліваецца, бо іх традыцыйная пазіцыя была і ў 2020-м байкот выбараў і ўсіх мерапрыемстваў сваіх "канкурэнтаў"-"агентуры".
  • Галоўнае
    26.09.2024
    ., галоўнае, што твая бабарыканка Калеснікава ні разу бел-чырвона-белы сцяг не ўзняла. І ні разу не сказала "Жыве Беларусь".
  • .
    27.09.2024
    Я мяркую, ў яе ўвогуле мала часу было, да затрымання. Вось калі б яна зараз была на свабодзе і адмоўна адносілася да нацыянальных сімвалаў, можна было б задумацца. Так што прэтэнзія накшталт пазнякоўскай, да чалавека, які зараз за кратамі, не мае магчымасці адказаць, і некалькі год не меў магчымасці развівацца ў поглядах, як астатнія.

    І яна не "мая". Выглядае так, што вы больш фанаты асобы, чым ідэй і каштоўнасцей. Такі патэрналізм, пакланенне куміру. Таму і іншых ацэньваеце па сябе - і лепшы аргумент для вас пакусаць чужога куміра, або таго, каго лічыце такім. Пазняк даў фас на Марыю, паняслося.
    Але міма, не чапляе. Кумір у вас, а ў мяне няма культыстскіх схільнасцей, я проста магу паважаць (або не паважаць) канкрэтных людзей.
  • Усё ясна
    28.09.2024
    ., Газпрамаўскіх Бабарыку і Калеснікаву вы паважаеце, нацыянальнага лідара Зянона Пазьняка не паважаеце.
    Усё з вамі ясна.
  • .
    26.09.2024
    Людзі не падпісваліся на тое, я згодны.
    Але і заўважу, што вы (карыстальнік "Помнім усё" і вашыя аднадумцы, што спрабуюць тут апаніраваць у каментах) ніяк не абвяргаеце мой тэзіс, што Пазняк дазваляе сабе палітычныя кампрамісы, а іншым не. Няма ад вас аргументаваных абвяржэнняў, што гэта не так. Толькі так, забалтваеце, спрабуеце дачапіцца да нейкіх кавалачкаў тэксту, не да агульнай цэльнай думкі.

    Акрамя артыкула пра ленінскую нацыянальную палітыку нагадаю перамовы і супрацоўніцтва з камуністамі ў ВС РБ. Калі падыходзіць да Пазняка і БНФ таго часу з тым падыходам, як ён падыходзіць зараз да выбаршчыкаў, іх лідараў, пратэстоўцаў 2020 г., то можна было б сказаць, што БНФ і Пазняк тады "запэцкаліся". Бо шукалі падтрымкі ў камуністаў жа!
    Але лічу гэта несправядлівым: то быў палітычны манеўр, каб атрымаць большасць у ВС для патрэбных рашэнняў. Ну вось і электаральныя кампаніі 2020 г. працавалі аналагічна на большасць, толькі ўжо не дэпутатаў, а выбаршчыкаў.
  • Брэст
    24.09.2024
    А дзед ператварыўся ў поўнае штосьці з чымсьці
  • Вадя
    24.09.2024
    Брэст , Дед должен показать, что он сделан из титана. Зря он так, я полагаю
  • "Усе палітвязьні павінны быць вызваленыя. Такі парадак".
    25.09.2024
    Брэст , вы ўвогуле чыталі тэкст Пазьняка?
    Працытую вам, бо яўна не чыталі.
    Зянон Пазьняк "ПРА ПАЛІТЫКУ І ПАЛІТВЯЗЬНЯЎ" 15 верасень 2024 г.:

    "Мусіць быць прыярытэт праву. Усе палітвязьні павінны быць вызваленыя. Такі парадак".

    Вы разумееце, што напісана, ці вам перакласці на maskouski.яз?
  • Беларус
    24.09.2024
    В чем он не прав?
  • Прав
    24.09.2024
    Беларус, у кожнага чалавека свая праўда. А у Пазняка свая, асобная, ні на каго не падобная альбо падобная яшчэ на аднаго дыктатара
  • Зянон Пазьняк за парламентскую рэспубліку
    25.09.2024
    Прав, дыктатарам бы сталі Бабарыка і яго дублёр Цапкала. Бо жадалі абірацца па дыктатарскай канстытуцыі.
    А Зянон Пазьняк за вяртанне законнай канстытуцыі 1994 года і па ёй выбары ў парламент, які адменіць пасаду прэзідэнта. Зянон Пазьняк за парламентскую рэспубліку.
    Ён выступаў супраць таго, каб у канстытуцыю 1994 года прасоўвалі пасаду прэзідэнта.
  • Крокс
    24.09.2024
    [Рэд. выдалена]
  • Калі заканчваюцца аргументы, пачынаюцца абразы
    24.09.2024
    Крокс, што, праўда вам вочы коле? Альбо вы так наневідзіце Беларусь, што чалавека, які спрыяў яе незалежнасці, называеце ****?
  • Пытанне
    24.09.2024
    Крокс, а вы асабіста як ставіцеся да прарасейскіх дзеячоў, якія нас хацелі ў Расею запіхнуць? Падтрымліваеце?
    Пуцін у вас які: мудры?
  • Былая бабарыканка
    24.09.2024
    Так, Пазняк мае рацыю. У членаў ініцыятыўнай групы і каардынатары набіралі ў асноўным выпадковых людзей,якія проста хацелі зрынуць лукаша і не разабраліся, за каго ўпісваюцца. Патэнцыяльных "сідзельцаў". А сапраўдныя каардынатары - расейскі бізнес у Беларусі - засталіся ў цяні.
    І наогул не разумею папулярнасці гэтай мутнай цёткі Калеснікавай. Толькі сардэчкамі амонаўцам і запомнілася. І русафільствам.
  • Помнім усё
    25.09.2024
    Былая бабарыканка, гэта спрацавалі расейскія паліттэхналогіі. З нічога зрабілі "лідаршу". Спецыяльны макіяж, прычоска, імідж, завучаныя жэсты, завучаныя фразы, прыёмы псіхалагічнага ўздзеяння, напрыклад пастаянны паўтор кароткіх эмацыйных фраз тыпу "Далбіць, Далбіць". Што далбіць, навошта, рацыянальны разум адключаецца, уключаюцца эмоцыі. Далбім у адны вароты, як бараны. Ходзім статкам перад АМАПам, без канкрэтнай мэты і задачы. Абы хадзіць, абы "далбіць".
    Лагічна ж было ў будні дзень прыйсці ў кабінеты чыноўнікаў з канкрэтнымі патрабаваннямі, кожны ў сваім населеным пункце, па ўсёй краіне.
    Але не, ходзім і долбім па нядзелях, а ў будні дзень - не ў кабінеты чыноўнікаў, а ідзем на працу. Мы на працу, яны ў свае кабінеты. Не перасекаемся з імі.
    Так ратавалі ад народа не толькі АМАП, але і чыноўнікаў з дэпутатамі.
    Яна проста ў нядзелю з дома не выходзілі ў цэнтр горада і ўсё. А ў астатнія дні жылі спакойна, як заўсёды. Ведалі, што "лідары апазіцыі" народ жа іх у кабінеты не прывядуць. І адказваць перад народам не прымусяць.
  • ::
    24.09.2024
    Только за что она сидит?
  • Газпром - кашалёк Крамля
    24.09.2024
    ::, Лукашэнка прыбраў з дарогі канкурэнтаў, на якіх зрабіла стаўку Масква. Каб Масква не пасадзіла на вечны трон Бабарыку замест яго.
  • Адарвірог
    25.09.2024
    За тое сядзіць, што 31 жніўня 2020 года абвяшчала пра стварэнне партыі "Вместе", замест рэальных крокаў па ўзяцці ўлады. Не хацелі ўладу бабарыкінцы браць (ды і ўсе тры штабы, гэта адна шайка-лейка), вой не хацелі. Яны хацелі пахістаць гаўляйтара, каб інтэграваўся лепш. Хто не згодны з гэтым сцверджаннем, хай пакажа мне план узяцця ўлады ад хоць якога з трох штабоў. Няма такога. Уся іх мэта была - выцягнуць народ ды справакаваць рэжым на рэпрэсіі. І яны яе, да жалю, дасягнулі.
  • Маскоўская імперыя рыхтаваліся да ўварваная
    24.09.2024
    нажаль і сёння «трайны канфлікт» з намі. Газпром кодла магла прыйсці да ўлады на ТОЛЬКІ некалькі гадзін , Маскоўская імперыя рыхтаваліся да ўварваная, а Беларусы нажаль не гатовыя - страляць ў маскоўскіх акупантаў. А Пратэстамі іх не спыніць , Украінцы спрабавалі ....алеж час на нашым баку

    маскоўская імперыя памерла ў 1917. тое што мы бачым сёння гэта зомбі раманаўскай імперыі ў строі саўка
  • Навiну на галоуную
    24.09.2024
    Пралетарый, даеш 100 каментароу?
  • План
    25.09.2024
    План на пятилетку перевыполнен
  • Крэйзануты
    24.09.2024
    Давайце будзем шчырымі да канца. Зянон Пазьняк — такое самае палітычнае нішто, як і Калеснікава.
  • Пазьняк = Незалежнасць
    24.09.2024
    Крэйзануты, дзякуючы Зянону Пазьняку мы маем Незалежнасць Беларусі. Якую не здолелі знішчыць ні Лукашэнка, ні бабарыкінцы з цапкалаўцамі.
  • Зянон Пазьняк- Historyj
    24.09.2024
    Крэйзануты, Зянон Пазьняк- Historyja a ty dziac´ka hto?
  • Праўда
    25.09.2024
    Пазняк=Маразм і зайздрасць
  •